A kasszásként dolgozó Dóri már számolt be a femcafe-nak különleges helyzetekről: már vannak olyan nyugdíjasok, akik elkezdték beváltani az élelmiszer-utalványt. Sokan tudják, hogyan működik, de rengetegen még most is ledöbbennek. Ő 3000 forintos utalvánnyal akart fizetni…
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A külső megjelenésen túl a belső tér is figyelemre méltó: sportos hangulatot áraszt, még az alapfelszereltségű modellek is bővelkednek extrákban. A kidolgozottság kiváló, az anyaghasználat pedig prémium szintet súrol. Az autó egyik gyenge pontja talán pont az, hogy méretei ellenére nem különösebben tágas – ez főként a hátsó üléssorban érezhető, ahol a lejtős tetővonal csökkenti a fejteret. A 487 literes csomagtér szintén csak átlagosnak számít a kategóriában.
Vezetési élmény terén viszont az 508 magas pontszámot érdemel, ugyanis egyszerre kényelmes és élvezetes vezetni. A 3008 SUV-val közös alapokra épül, így joggal várható el hasonló menetkomfort, ám az 508 rugózása keményebbre hangolt. Ez nem jelenti azt, hogy kényelmetlen lenne: városi tempónál ugyan érezni némi rázkódást, de autópályán remekül kisimítja az úthibákat, és kiváló társ hosszabb utakon. A feszesebb futómű előnye főként kanyargós utakon mutatkozik meg, ahol az autó precízen irányítható. A jól hangolt kormányzás és a kis méretű kormánykerék fokozzák a sportos vezetési élményt. A karosszéria mozgását remekül kontrollálja, és bár a vezetési élménye nem éri el a BMW 3-as sorozat finomságát, bőven versenyképes például az Opel Insigniával szemben.
A motorválaszték mára leegyszerűsödött: egy 128 lóerős, 1.2 literes PureTech benzines, illetve ugyanilyen teljesítményű 1.5 literes BlueHDi dízel érhető el, valamint egy 222 lóerős plug-in hibrid változat. Mindegyik nyolcfokozatú automata váltóval párosul. Négy felszereltségi szint közül választhatnak a vásárlók: az Active Premium nem elérhető a hibrid hajtáslánccal, viszont az Allure Premium, GT és GT Premium változatok igen. Emellett külön modellt képvisel a 508 Peugeot Sport Engineered, amely plug-in hibrid technológiát alkalmaz, 350 lóerős rendszerteljesítményt kínál, és szériafelszereltségként összkerékhajtást biztosít.