Lukács László operaénekes Donatella vér szerinti apja. A viszony azonban rossz Donatella és édesapja között.
Hunyadi Donatella nem hiszi, hogy közöttük valaha is valódi apa-lánya kapcsolat alakulhat ki.
Bár próbál közeledni hozzá, Kiszel Tünde 22 éves lánya úgy érzi, hogy minden erőfeszítés ellenére az édesapja nem vált számára igazán jelentős személlyé – sokkal inkább egy idegen maradt.
Ezért lett Hunyadi a vezeték neve és ezért haragszik édesapjára:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Honda másképp közelítette meg a plug-in hibrid rendszert, mint más gyártók: az e:PHEV nem kapott plusz elektromotorokat vagy extra teljesítményt. Egyszerűen ugyanazt a motort, hajtásláncot és váltót kapta, csak egy nagyobb akkumulátorral. Ennek eredményeként papíron gyengébbnek tűnik a 302 lóerős Toyota RAV4 mellett – de egy ilyen autóban ez valószínűleg nem is igazán számít.
A 181 lóerőnek egy 1916 kg-os tömeget kell mozgatnia, így nem mondható gyorsnak, de a teljesítménye tökéletesen elegendő. Ami ennél is fontosabb, hogy könnyednek érződik. Mivel az akkumulátor nagyobb, mint a sima hibridben, a PHEV hosszabb ideig képes tisztán elektromosan haladni. Így bár nem gyorsabb (sőt, 0,1 másodperccel lassabb 100 km/h-ra, mint az összkerekes e:HEV), mégis könnyedebb érzetet nyújt, mert a benzinmotor hosszabb ideig pihenhet. A Honda egyedi rendszere további előnyt is jelent: mivel a teljesítmény nagy része eleve az elektromotortól származik, az EV-módban sem sokkal lassabb.
A CR-V belső terében azonnal felismerhető a rokonság a Civic-kel, hiszen a műszerfal szinte teljesen ugyanolyan. Ez egyesek számára pozitívum lehet, mivel minden masszívnak és könnyen használhatónak érződik. Azonban ha egy Kia Sorentóból vagy egy Hyundai Santa Féből ülsz át, semmi luxusérzetet, prémium hatást vagy különlegességet nem fogsz tapasztalni – a durva és karcos műanyagok ugyanis mindig kéznél vannak. Anyagminőség tekintetében viszont egy fokkal jobb, mint a sivár Toyota RAV4.
Az ülések nagyon kényelmesek – legalábbis az általunk kipróbált, magas felszereltségű tesztautókban –, és megfelelő alátámasztást nyújtanak minden fontos ponton, miközben a kormányoszlop is széles tartományban állítható. A ZR-V-vel ellentétben itt nem ülsz furcsán alacsonyan – a CR-V igazi SUV-s üléspozíciót kínál. A hátsó ülések csúsztathatók és dönthetők, és rendkívül bőséges lábteret kínálnak. A csomagtér térfogata versenyképes; inkább mély, mint hosszú, de természetesen a hátsó ülések előretolásával megnövelhető. Az e:PHEV változat (amelynek még mélyebb a csomagtartója) egy kis lépcsőt kap, ha az üléseket ledöntik, de a változtatható magasságú padló ezt kiegyenlíti.