Hihetetlen, de kiderült, Ő Kiszel Tünde lányának vérszerinti apja!

– Az ember csak arra tud haragudni vagy az iránt érezhet gy/löletet, akihez érzelmileg kötődik. Bennem viszont semmilyen érzés nincs iránta, teljesen közömbös számomra. Ez nem anyukámon múlik, gyerekkorom óta így alakult ki bennem. Nem volt apakép az életemben, és szerintem ezt már nem lehet pótolni – gondolkodott el. – Tudom, hogy igyekszik, ír, hív, érdeklődik, gratulál, de engem ez egyszerűen nem érint meg. Nem haragszom rá, de nem is érzek iránta semmit.
Donatella úgy véli, hogy ha az édesapja büszke is rá, az leginkább az édesanyjának köszönhető, hiszen ő volt az, aki egyedül felnevelte, és a mai napig ő, valamint az édesanyja testvére a legfontosabb támaszai.
Elmondta, hogy a találgatásokkal ellentétben nem Erkel Ferenc operája után kapta a Hunyadi vezetéknevet, hanem egy anyai ágon közeli rokonáról. – A Kiszel nevet anyukám eleve kizárta, mert nem akarta, hogy emiatt negatív megítélés érjen. Az egyik felmenőnk viselte a Hunyadi nevet, így végül ezt választották nekem.

VIA YT

Ez is érdekelhet:

Ez a modell ugyan teljesen új, de ha követted a Honda legutóbbi bemutatóit, a műszaki alapok ismerősek lehetnek. A hagyományos hibrid ugyanazt az e:HEV jelölésű hajtásláncot használja, mint a ZR-V és a Civic, ahol a 2,0 literes Atkinson-ciklusú benzinmotor elsősorban egy generátort hajt, amely energiát biztosít egy elektromotornak a kerekek meghajtásához. Magasabb sebességeknél egy zárókuplung teszi lehetővé a közvetlen meghajtást.
Van azonban néhány kulcsfontosságú különbség. Egy második, alacsonyabb áttételű sebességfokozat lehetővé teszi, hogy a belső égésű motor alacsonyabb sebességnél is besegítsen, ami különösen hasznos például vontatáskor. Emellett a hagyományos hibrid összkerékhajtást is kapott, amely egy hagyományos, kuplungalapú mechanikus AWD-rendszeren keresztül működik.

Az új CR-V határozottan élesebb és szögletesebb formát kapott, mint az előző modell. Ugyanakkor nincs is próbálkozás arra, hogy eltitkolják: ez egy nagyobb autó lett. A hátsó lámpáknál pedig nem nehéz felfedezni némi BMW X1-hatást.
Richard Lane, helyettes menetpróba-szerkesztő
Ezen felül a CR-V-ből elérhető egy plug-in hibrid változat is, e:PHEV néven. Ez egy 17,7 kWh-s akkumulátort kapott, amely hivatalosan 50 mérföldes (kb. 80 km-es) tisztán elektromos hatótávot biztosít, így a cégautó-tulajdonosok mindössze 8%-os „Benefit-in-Kind” (BIK) adót fizetnek utána.
Az e:PHEV választása azonban több következménnyel jár, amelyek nem feltétlenül nyilvánvalóak. Ahelyett, hogy az akkumulátor csökkentené a csomagtér méretét, valójában 72 literrel növeli azt, így a teljes térfogat 635 literre nő. Ennek oka, hogy az akkumulátor nem a csomagtér alatt, hanem az utastér padlójában kapott helyet – eltérően az e:HEV-től, ahol a hűtési különbségek miatt az akkupakk a csomagtér alá került. Az akkumulátor elhelyezése miatt viszont nincs lehetőség kardántengely beépítésére, így az e:PHEV kizárólag elsőkerék-meghajtású.
Többletteljesítményt nem kapott, mivel ugyanazt az elektromotort használja, mint az e:HEV. Azonban a nagyobb akkumulátor miatt a motor hosszabb ideig képes csúcsteljesítményen működni, így a Honda az e:PHEV vontatási kapacitását 1500 kg-ra növelte az e:HEV 750 kg-os határához képest. Mindkét CR-V kapott egy speciális vontatási üzemmódot, amely a navigációs adatok alapján dönti el, mikor érdemes az akkumulátort kímélni vagy akár a benzinmotorral tölteni, hogy mindig elegendő tartalék maradjon az emelkedők vagy autópálya-szakaszok előtt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük