Hódi Pamela Hajdú Péter műsorában árult el részleteket az ominózus esetről: Egy átlagosnak tűnő reggelen kiment a teraszra, és ott találta meg mozdulatlanul imádott édesapját, Berki Krisztiánt. Nem sikított, nem menekült – segíteni próbált. Be akarta húzni a házba, hogy ne fázzon. Ám amikor nem bírta el, csak annyit mondott később: „Nem azért nem húztam át apát a küszöbön, mert nem bírtam el, hanem mert nem akartam, hogy fájjon neki.”
A tragédia pillanataiban Nati nem is biztos, hogy felfogta, mi történt. Talán hitt benne, hogy apja csak rosszul van. De ösztönei működtek: telefonált, segítséget kért, és a ház portáján ő várta a mentősöket.
DÖBBENETES DOLGOKAT ÁRULT MÉG EL PAMELA:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Elöl eközben egy nagyrészt átgondolt vezetési környezet fogadja. A középkonzolban bőséges tárolóhely található, elválasztókkal, amelyek áthelyezhetők, így több hely vagy egy további pohártartó is létrehozható. Ezenkívül az első ülések nagyon kényelmesek, és a kormányoszlop is sokféleképpen állítható.
A fényes felületnek köszönhetően a kormánykeréken lévő kezelőszervek tapinthatónak tűnnek, pedig valójában gombok. Az oszlopszárak erdeje sem okoz problémát.
Kissé kiábrándító, hogy a nagy digitális műszerfal nem kínál több testreszabási lehetőséget. Néhány elegáns konfiguráció között lehet görgetni, de egyik sem használja ki különösebben jól a rendelkezésre álló képernyőterületet. Például nem lehet egyszerre a képernyőn megjeleníteni az energiatakarékossági/regenerációs mérőt és a térképet.
A Renault által használt anyagok furcsán vegyesek. Az ülések és a műszerfal szövete otthonos, lounge-szerű hangulatot kölcsönöz, a kormánykerék műbőr borítása olyan kellemes tapintású, mint az igazi bőr, az ajtópaneleket pedig puha tapintású anyagok szegélyezik.
De az ajtókárpitok, ahol a karunkat pihentethetjük, kőkemények, akárcsak a műszerfal „álla”, ahol a telefon vezeték nélküli töltőpadja található. Bár az ajtókon lévő Alcantara csík elég szép, a belső térben semmi máshoz nem illik. A Renault nem igazán spórolt a belső téren, de az a benyomásunk támad, hogy a különböző belsőépítészek nem beszéltek egymással. Miközben a szuperautók világában dúlnak a teljesítményharcok, úgy tűnik, az elektromos ferdehátúak gyártói megegyeztek a megfelelő teljesítményszintben: alig több mint 200 lóerő és körülbelül hét másodperc alatt gyorsulnak 100 km/órára.
A Kia Niro EV 6,9 másodperc alatt gyorsult 100 km/órára a közúti teszten, a Cupra Born 6,7 másodpercet, a Renault Mégane E-Tech Electric pedig 6,9 másodpercet produkált. Mindegyik modell 160 km/órás sebességre korlátozódik, és elég gyorsan is eléri azt, bár a Mégane 110 km/óra felett továbbra is kicsit erősebben húz, mint riválisai.