Az alig kilencéves kislány vezette fel őket a lakásba – abba a lakásba, ahol néhány órával korábban még minden rendben volt. Amikor az édesanyja, Pamela megérkezett, a gyermeke arca rezzenéstelen maradt. Nem sírt, nem beszélt – csak nézett. Az a pillantás örökre beleégett Pamela emlékezetébe.
Pamela azóta sem tudta feldolgozni, hogy kislánya ilyen borzalmat élt át. „Ha tudom, hogy Krisztián ilyen állapotban van, soha nem engedtem volna oda Natit” – mondta megtörten. Azt is hozzátette: „Ha tudtam volna, hogy alk/h/lt iszik, vagy dr/g/z/k, az mindent megváltoztatott volna. A bíróságon is elmondtam, hogy nem felelős apa.” A gyász, a harag és a bűntudat azóta is kíséri. Mert van veszteség, amit az idő sem gyógyít, és vannak sebek, amelyeket egy gyermek szívébe vés a sors – kitörölhetetlenül.
VIA YT/Story
Ez is érdekelhet:
A legnagyobb változás az újdonsághoz képest az infotainment képernyőjét érinti. Alapfelszereltségként egy 12,0 hüvelykes infotainment kijelzőt kapunk, amelyhez egy 12,3 hüvelykes digitális műszerfal csatlakozik. Az infotainment a Renault OpenR Link szoftverét futtatja, amely integrálja a Google ökoszisztémát.
A rendszer eltér az Android Auto okostelefon-tükrözéstől (a Renault rendszere továbbra is biztosítja ezt a lehetőséget, akárcsak az Apple CarPlay ), mivel a teljes rendszer a Google térképeit, hangasszisztensét és egyebeket futtatja, és további alkalmazásokat, például a Spotify-t is letölthet az alkalmazásboltból. Ugyanakkor integrálódik az autó többi rendszerével, így a Google Térkép megmutatja, hogy mennyi töltés marad az úti célnál, és megjeleníti az útvonaltervet a műszerfalon. Többnyire jól működik, gyorsan reagál, és az elrendezés meglehetősen intuitív. Sőt, annak ellenére, hogy 7,5 centiméterrel nagyobb, mint korábban, az alacsony rögzítésnek köszönhetően soha nem zavarja a kilátást.
Sajnos azonban, mivel az autó karosszériájának kialakítása változatlan, a kilátási problémák továbbra is fennállnak, a B és C oszlopokkal összekötött apró hátsó ablak elég vastag ahhoz, hogy jelentős váll feletti holttereket hozzon létre a kereszteződésekben.
A Mégane azonban lemarad a belső tér tekintetében. Annak ellenére, hogy kívülről jóval kisebb, a Mégane csomagtartója nagyobb, mint a Cupra Bornnak (440 liter = 385 liter), és megközelíti a Kia Niro EV-ét (475 liter). Az MG 4-et (363 liter) is felülmúlja, mivel az elöl elhelyezett villanymotornak köszönhetően a csomagtartó sokkal mélyebb lehet, a padló alatt pedig egy további 33 literes rekesz található a kábelek tárolására.
A csomagtartó mélysége azonban hátrány, mivel a rakodóperem nagyon magasra kerül, és nagy lépcsőt hoz létre, amikor a hátsó üléseket lehajtják. Egy változtatható magasságú padló megoldhatta volna ezt a problémát, de ez még csak opcióként sem elérhető.
Az utastér többi része nem egészen olyan tágas, mint a riválisaié. A 685 mm-es hátsó lábtér nem éri el a Cupra 750 mm-es vagy a Kia 760 mm-es értékét, de még mindig közel van az átlaghoz egy ekkora ferdehátúhoz képest. A fejtér is nagyjából átlagos.