A szerelmet azonban csak most hozta a nyilvánosság elé, és nem véletlenül: Gréta azt mondja, csak akkor volt képes igazán szeretni, amikor már önmagát is megtanulta értékelni. „Sokáig azt hittem, nem érdemlek jobbat, mint ami épp jut… de ma már tudom: dehogynem!” – vallotta be őszintén a Story magazinnak adott interjúban.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az ülések anyaga kevert szövet és műbőr, és bár nincs állítható deréktámasz, meglepően kényelmesek – sokkal inkább, mint a 4-es ülései, amelyek mindig egy kicsit lomhának tűnnek, még újkorukban is.
Én személy szerint az SE teljes szövetborítású üléseit még barátságosabbnak találom, mint a Trophy részben műbőr borítású üléseit, de csak a legmagasabb felszereltségi szint rendelkezik ülés- és kormányfűtéssel.
Az MG szerint az S5 a leggyorsabban gyorsuló autó a kategóriájában, és a 0-100 km/h (0-62 mph) ideje 6,3 másodperc, ami valóban alátámasztja ezt.
Amikor a Normál üzemmódban nyomsz a gázpedálra, nem érződik különösebben fürgének, mivel teljesítményhez csak Sport üzemmódban jutsz hozzá. Ez egy kicsit bosszantó, de még Sport üzemmódban is a gázpedál válaszreakciója szépen fokozatos, így én egyszerűen alapértelmezettként a Sport üzemmódot választanám.
Van egy Custom vezetési mód is, de az egyetlen két paraméter, amit állíthatsz, az a teljesítményleadás és a kormányzás. Én a Sport teljesítményt és a könnyű kormányzást választottam.
A vezethetőség általában jól kidolgozott. A regeneratív fékezéshez különböző módok állnak rendelkezésre: alacsony, közepes, magas, egypedálos és adaptív.
Ezeket alapvetően az érintőképernyőn állíthatod be, de lehetőséged van arra is, hogy a kormánykerék egyik gombját hozzárendeld a különböző fokozatok közötti váltáshoz.
Az alacsony mód valóban nagyon enyhe, és a fékpedál szépen progresszív, anélkül, hogy azt a spongyás érzést adná, amit a 4-esben tapasztaltunk. Az egypedálos módot nem a legkönnyebb modulálni, de sokkal rosszabb tapasztalataink is voltak már ennél.