Gréta neve az Ázsia Expressz második évadával forrt össze, ahol még e/férj/vel szerepelt – és győzött. Azonban nem hozott tartós boldogságot, a házasság viharos véget ért.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az MG műszaki adatlapjai szerint az S5 nagyon enyhén könnyebb, mint a 4-es modell. Ez meglepő, tekintve, hogy fizikailag nagyobb autóról van szó. Az érzés is megerősíti ezt: nem tűnik nehezebbnek. Ne érts félre, jól vezethető, nem rossz, nem is kiváló, egyszerűen csak rendben van.
Elég lágy rugózással rendelkezik, de a csillapítás túl kemény, így kanyarokban és nagyobb ütéseknél kissé laza érzést kelt, viszont sebességcsillapítóval a fekvőrendőrökön merevnek tűnik, és eléggé nyugtalan a rossz minőségű utakon.
A vonóerő-szabályozás nem a legjobb. Néha feleslegesen belép a legváratlanabb pillanatokban, és elég erőszakosan reagál, amikor kerékforgást észlel.
A piacon három változata lesz elérhető az S5-nek. A Standard Range, amely csak SE felszereltségben kapható, £28,495-ba kerül. A Long Range, szintén SE felszereltséggel, £30,995-ba.
Az MG arra számít, hogy a legtöbb vásárló a Trophy felszereltségre vált, ami £33,495-ba kerül. Ez tartalmazza az 18 hüvelykes kerekeket, elektromosan állítható és fűtött üléseket, vezeték nélküli töltőt, egy fejlettebb audio rendszert, elektromos csomagtérajtót és néhány egyéb funkciót. Az egyetlen külön rendelhető opció a metál fényezés.
A DC gyorstöltési sebességek az akkumulátortól függnek. A kisebbik akkumulátor 120 kW-ot képes fogadni, ami figyelemre méltó egy LFP akkumulátor esetében; a nagyobbik pedig 139 kW-ot.