Idegesen ordibált Erdélyi Mónika!

Elmondása szerint minden utat saját forrásból fizet, senki nem áll mögötte szponzorként, mégis komoly bírálatok érik emiatt.
A videóban kellemetlen kérdések sorát válaszolta meg – köztük azt is, mi az igazság az állítólag árverezésre kerülő házáról. Mónika határozottan cáfolta a híreszteléseket: a ház többségi tulajdonosa ő maga, a vagyonmegosztás csupán jogi procedúra volt, nem fenyegette kilakoltatás. Dühösen, de őszintén zárta le a témát, hangsúlyozva, hogy a pletykák hamisak.
A gyermekeit ért vádakról is megszólalt:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Nissan a szabványos GT‑R mellett kínálja az még gyorsabb GT‑R Nismo változatot, amit a Nissan motorsport részlege hangolt, hogy még fókuszáltabb teljesítményt nyújtson. Ennek része a könnyű Rays kovácsolt felni, a szénszálas karosszéria elemekkel javított aerodinamika, valamint az erősebb, 592 lóerős motor. A Track Edition a GT‑R és a Nismo közti átmenetet képezi, hiszen ugyanazokat a Rays felniket és Nismo hangolású lengéscsillapítókat kapja, de nélkülözi a Nismo karosszériacsomagot és teljesítményemelést.
Az évek során a GT‑R teljesítménye ugyan nőtt, de az ára is drámai ütemben emelkedett. Amikor először megjelent, körülbelül 55 000 fontba került, ami lenyűgöző ajánlatnak számított. Ma viszont a GT‑R márkaértékét is meg kell fizetni: az alapár 84 000 font körül kezdődik, a Track Edition átlépi a 100 000 fontos határt, míg a Nismo már 184 000 fontnál indul – nem kis összeg, különösen a modell életkora fényében.

Az igazi rajongók számára a csúcskínálatot az 2020-ban, a GT‑R 50. évfordulójára bemutatott, Italdesign által átdolgozott GT‑R50 jelenti. Egyedi karosszériával és 710 lóerős teljesítménnyel, mindössze 50 példány készült belőle, egyenként közel 900 000 fontért – csak gyűjtőknek.
A GT‑R-nek valójában nincs közvetlen versenytársa: az Audi RS 5 Coupe legközelebb áll a negyedüléses, összkerékhajtású kupé-koncepcióhoz, de nem ér fel a GT‑R tempójához. Hasonló sebességhez inkább az Audi R8 vagy a Porsche 911 Carrera 4 vagy Panamera dukál, bár ezek finomabb hangolásúak. Ha egy hasonlóan high-tech japán sportautóra vágyunk, ott a Honda NSX vagy a Lexus LC, netán a legendás Toyota Supra is szóba jöhet, bár jóval kedvezőbb áron. De ha egyenes gyorsulásban gondolkodunk, akkor csak a Tesla Model S Ludicrous módban tud megfelelni a GT‑R-hez hasonló kínálatban, ráadásul négy fő kényelmes utaztatására is alkalmas.
A Nissan GT‑R igazi technológiai bravúr, fejlett Elektronikus Stabilitás‐szabályzással és adaptív lengéscsillapítókkal, amelyekkel az autó útra és versenypályára is beállítható. Az R extrém üzemmódra kapcsolva elképesztő fürgeséget mutat, szinte hihetetlen tempót képes diktálni kanyargós, keskeny utakon. Ennek ellenére a GT‑R nem tudja meghazudtolni a fizika törvényeit – a tömegét állandóan érezni fogjuk, bármennyire is lenyűgöző a menetteljesítmény.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük