A második résznél azonban egy kellemetlen hiba történt – észrevette a Szeretlek Magyarország. A játék a második fordulóban zajlott, ahol Máté és Csillag küzdöttek, míg Tilla és Molnár Andi segítettek nekik. Az első kört Máté nyerte, és a második kör első feladványát is ő találta meg. Ekkor azonban váratlanul jött a vágás, és a nézők már a jutalomjátékot láthatták, ahol Csillag szerepelt, aki valami módon előnybe került… Azonban a nézők nem láthatták, hogy pontosan hogyan is változott az eredmény. A Redd/t-en Ramóna után már a vágót kiáltották ki részegnek.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Ignis négy felnőtt számára meglepően kényelmes üléseket kínál; hátul a térkínálat elég nagy ahhoz, hogy a térdek szabadon mozogjanak a háttámlák mellett, és a fejek is jól elférnek a tető alatt. A vezető számára is megfelelően állítható a kormány, és mögötte egy impozáns, 260 literes csomagtér található (Allgrip modellek esetén 204 liter). A hátsó ülések háttámlái is állíthatók, ráadásul a helyük is 50/50 arányban lapra hajtható és előre-hátra csúsztatható.
Ami az Ignist igazán okossá és tágassá teszi, az az, hogy a megjelenése ellenére, az olcsóbbnak tűnő belső anyagok sokkal kevésbé számítanak. A Suzuki legalább kísérletezett egy meggyőző két tónusú műszerfal kialakítással, és az összeszerelés, valamint az anyaghasználat általában olyan érzést kelt, hogy az autó hosszú távon is bírja majd, bár a fémes színű műanyag középkonzol oldalai elég rugalmasak.
Az Ignisben vastag fizikai tárcsák és gombok találhatók a légkondicionáló kezelésére – ami már nem alapfelszereltség –, valamint a lejtőn való ereszkedés, a Grip Control és az autó ADAS rendszereinek kikapcsolására.
A kijelzővel rendelkező infotainment rendszer csalódást okoz, mivel nem túl könnyen kezelhető, és nem is reagál gyorsan az érintéseinkre. Szerencsére a kormányon található vezérlők a rádió kezelésére; és vezetékes okostelefon tükrözés érhető el mind Apple, mind Android készülékekhez.
A vezetőülés különösen függőleges helyzetben van, még a hagyományos városi autókhoz, mint a Volkswagen Up, képest is. Az ülés jobb deréktámasztást igényelne, de a kormány fel- és leállítható, így legtöbben megtalálják a nekik megfelelő testhelyzetet. Az Ignis magas, dobozszerű formája miatt az utastér is tágasnak tűnik.