Idézzünk egy nézőt: „Nem igaz hogy ilyen műsört gyártanak! Hónapok óta össze vissza van a műsor rend is! Házasság első látásra műsornál is sorra vá/ták át az embereket a műsor változással.
Ezek eskü tiszta r/szegen járnak be dolgozni!” / FÉLREÉRTÉSEK ELKERÜLÉSE VÉGETT FONTOS TISZTÁZNI: SENKI NEM VOLT R/SZEG!/
Forrás: MSN / FB / BPW / SZRLMO
Ez is érdekelhet:
Az Ignis teljesítménye egy viszonylag tipikus városi autó szintjén van; nem egy gyors autó, és nem is kell annak lennie. A 0-100 km/h gyorsulás a választott specifikációtól függően 11-12 másodperc között van.
Bárhogyan is választod, a sebességre való felhajtás az autópálya felhajtóról sosem fog megizzasztani, bár elég lágyan történik, hogy emlékeztessen arra, hogy az autópályán való utazás nem igazán volt ennek az autónak az egyik fő erőssége.
A Suzuki Dualjet motorja kevésbé pörög szabadon, mint néhány atmoszférikus benzinmotor, de a hibridrendszer 37lb ft extra nyomatéka, amit az autó alacsonyabb fordulatszámon ad, épp elég ahhoz, hogy érezd az előnyét, és nem kell keményen dolgoztatnod a motort, hogy megfelelő tempót tarts a forgalomban.
Az autó manuális váltója könnyed, rövid utas és kellemes használni; a fékpedálja nem egy „kevert” stílusú hibrid fékpedál, hanem az autó hibridrendszere inkább a lelassított gázpedál kezelésén keresztül regenerál, így könnyű simán megállítani az autót.
A valóságos üzemanyag-fogyasztást tekintve, a 50 mpg könnyen elérhető, még akkor is, ha az autót gyorsan és keményen hajtod; de ennél jobbat is elérhetsz. Valójában a 65 mpg nem lehetetlen, ha szimpatikus módon vezetünk egy elölkerék-hajtású változatot.