Amiben azt mondta, a gyász kétszeres, hiszen Ferenc pápa nemcsak a katolikus egyház feje volt, hanem Orbán „személyes ismerőse, bátorítója, biztatója”, illetve úgy fogalmazott a kormányfő: „egy barátot vesztettem el”.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A nyolcfokozatú automata sebességváltó többnyire okosan van kalibrálva, és lehetővé teszi, hogy könnyedén és kis késéssel hozzáférjünk a Santa Fe 325 lb-ft nyomatékraktárához, amely 1750-2750 rpm között oszlik el. Ha a kickdown kapcsolót lenyomva tartjuk, miközben mozgásban vagyunk, az elegendően gyors sebességváltást eredményez, míg a sebesség növekedésével a következő felváltások ügyes módon történnek.
Az automata váltó akkor mutatta a legnagyobb gyengeségét, amikor elindulunk, ahol egy erősebb jobb láb egy kis kipörgést eredményezhet, mielőtt megfelelően összekapcsolódna a hajtott kerekekkel. Mindazonáltal, a Hyundai így is 0-60 mph sebességet 9,3 másodperc alatt teljesített, ami nagyjából felülmúlja a versenytársait.
A motor finomhangolása és elszigetelése is figyelemre méltó. Bár itt nem próbálják eltitkolni, hogy egy nyilvánvalóan dízelmotor rejtőzik a motorháztető alatt, egy állandó 70 mph sebességnél a hangmérő 64 dB-es zajszintet mért az utastérben. Ugyanezen a sebességen a Land Rover Discovery Sport és a Skoda Kodiaq 67 dB-es értékeket mutattak.
Ha a főtengelyt teljesen felpörgetjük negyedik sebességfokozatban, akkor az autó kultúrált jellege jelentősen csökken. A motor nem igazán hosszúútnyi vagy különösebben rugalmas, de a váltó megakadályozza, hogy túl hangos legyen, mivel már 4250 rpm előtt felvált.
A kezelhetőség és stabilitás javítása, miközben a gördülési kényelmet is növelik, ahogy azt a Hyundai ezzel az autóval szerette volna elérni, soha nem lesz egyszerű feladat.
A Santa Fe rugózatát megerősítették, de ennél is fontosabb, hogy a Hyundai hosszabb utazású felfüggesztést választott, mint amit az előző generációs modellben alkalmazott. Azonban amikor ezt a 19 colos alufelniket kombinálták a Premium SE tesztautónkkal, a Santa Fe alacsony sebességű rugózása nem volt teljesen meggyőző, mint ahogy azt a marketing anyagok sugallták.