Orbán szerényen és elegánsan érkezett a szertartásra feleségével! Neked mi a véleményed? Elegáns volt az Orbán család?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az autó menetkomfortja a városban kicsit zörgősebbnek tűnhet, mivel a rázkódások és vibrációk, amelyeket a gödrös aszfalt ad át, olyan mértékben felerősödnek, hogy ezt a tesztelők közül csak kevesen tartották megfelelőnek egy nagy, komfortra orientált SUV esetében.
Ha ez egy valóban képességekkel rendelkező 4×4-es lenne, akkor talán könnyebb lenne megbocsátani az erősebb, mezőgazdasági jellegű dinamikát; azonban jelenleg úgy tűnik, hogy az előző Santa Fe laza, kényelmi elsődlegességű dinamikus karaktere itt egy kicsit elveszett, és a cseréje során nem sok értéket nyertünk. Ha gyorsítunk, a dolgok kicsit simábbá válnak. A Hyundai stabilizálta a vertikális karosszériavezérlést nyílt úton, és a hullámos felületekkel jobban megbirkózik, mint a lassú sebességű gödrökkel és ütésekkel.
Mégis, nem kezelhető nagyobb magabiztossággal vagy fürgeséggel, mint az előző Santa Fe, és a jelenlegi hétüléses SUV-khoz képest még mindig olyan autó, amely minden egyes kilogrammot éreztet a jelentős saját tömegéből, ha gyorsítjuk.
A karosszéria kontrollja lágyabb, mint az SUV-osztály átlaga, és bár a Santa Fe stabilitása soha nincs kétségbe vonva, és jól van irányítva az elektronikája által, a felfüggesztés meglepően kevés tapadást vagy kontrollt tart fenn tartalékként, amikor egy közepes kanyarban ütést kap, vagy ha a gépkocsi egyensúlyát fel kell borítani ahhoz, hogy jelentős oldalsó terhelés mellett irányváltoztatást végezzünk.