Így ért véget BB Évi élete

A csillogás megszűnt, Évi pedig egyre mélyebbre süllyedt. Előbb pánikrohamok, majd kezelések, végül pszichiátriai kórképek követték egymást. A sajtó már évek óta írja, hogy skiz0fréniával küzd, és többször is összeomlott annyira, hogy az ápolók segítsége kellett.
2025-ben több lap is beszámolt arról, hogy egy rosszabb periódusában az otthon dolgozóira támadt, és emiatt 24 órás felügyelet alá került.
Egykori barátai szerint Évi már akkor is „árnyéka volt önmagának”, nem ismerte fel a környezetét, és teljesen elvesztette a kapcsolatot a régi életével.
Ekkorra már szinte senki sem látogatta. A Big Brother egykori kedvence eltűnt a külvilág számára.
A legfrissebb hírek szerint tragikus esemény történt:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

De az RS Clio 2012-es negyedik érkezésével a varázs alábbhagyott, nem utolsósorban azért, mert a modell ekkor már csak automata sebességváltóval volt elérhető. Amelynek gyors Fiestái az ezredforduló utáni korszakban szórakoztatóak és kifizetődőek voltak, de az RS Clio-ra nem tudtak kesztyűt tenni, átvette a köpenyt. A 2012-ben bemutatott Fiesta ST olyan veleszületett képességgel rendelkezett a szórakoztatóiparban, hogy még ha a Renault Sport kiadott volna egy újabb, szinte tökéletes Clio-t, az sem biztos, hogy elég lett volna.

A következő években a Peugeot a Peugeot 208 GTi speciális változataival talált némi formát , és a Mini időnként elérte az ideális szintet a Cooper S-sel, de ez sosem volt elég. Aztán megszilárdította uralmát azzal, hogy a következő generációban – bár most eggyel kevesebb hengerrel – újraértelmezte a szinte tökéletes Fiesta ST-t. Ez a háromhengeres Mk8 – amely jelenleg a szalonokban van –, az, amelyet nem lehet elkerülni, hogy megemlítsünk, amikor a hét közúti tesztjéről beszélünk. 2017 előtt a Hyundai még csak bele sem kezdett a gyors ferdehátúak művészetébe, de a nyers gyémánt Hyundai i30 N megmutatta, hogy tudja, mi a fontos. A potenciál egyértelmű volt. Most, a Hyundai i20 N- nel , meg akarja dönteni az elmúlt évtized vitathatatlanul leggyorsabb kisautóját, és maga akar lenni a kategória domináns ereje.
Ennek érdekében az i20 N-t nagyfokú céltudatossággal és a hajtáslánc széleskörű konfigurálhatóságával tervezték, de emellett rengeteg felszereltséggel rendelkezik és praktikus is. A Hyundai egyértelműen az i20-as sorozat legmenőbb modelljét képzelte el a kategóriájának legjobb autójaként, szóval vajon sikerült-e neki?

A Hyundai i20 kínálata szűkös, a két motorválaszték vagy egy háromhengeres, 1,0 literes turbófeltöltős mild hibrid benzinmotor, amely manuális vagy duplakuplungos automata sebességváltóval kapható, vagy a csúcsmodell N-ben található négyhengeres, 1,6 literes turbófeltöltős benzinmotor, amely kizárólag manuális sebességváltóval párosítható.
Az N Line modellekben a kisebb egység teljesítménye 99 lóerőről 118 lóerőre csökkent, bár a 201 lóerős 1,6 literes az egyetlen motor, amely erős teljesítményt kínál.
A felszereltségi szintek az SE Connecttől az Ultimate-ig terjednek, kivéve a teljes N-specifikációjú autót, amely egy fix menüből áll.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük