Az új szabályok célja, hogy megőrizzék a folyó vízminőségét, és biztosítsák a vízügyi védelmet a környezeti hatásokkal szemben. A hamvak vízbe szórásának új korlátozása: A legfontosabb változás, hogy 2025. május 1-jétől kezdődően nem lesz engedélyezett a hamvak vízbe helyezése péntek délután 16 órától hétfő reggel 8 óráig!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az A390 egy új szintet képvisel az elektromos autók teljesítményében, egy kifinomult hárommotoros rendszert alkalmaz a dinamikus kezelhetőség érdekében. Az egyik motor elöl, a másik kettő pedig hátul található, ami lehetővé teszi a fejlett nyomatékváltást, vagyis az autó pontosabban képes irányítani a teljesítmény elosztását az összes kerékre. Ahelyett, hogy egyszerűen lefékeznék a belső kerekeket a kanyarodás segítésére, valójában túlpörgethetik a külső hátsó kereket, javítva ezzel az agilitást és a kanyarodási teljesítményt, ami az elektromos járművekre jellemző.
Bár az A390 néhány alapvető jellemzőt oszt a Renault Scenic E-Tech modellel, az Alpine biztosította, hogy ez az autó megkülönböztethető legyen. Az A390 nem csupán egy elegánsabb dizájnnal rendelkező Scenic; saját egyedi identitással bír, rövidebb tengelytávval, amely egy teljesítményorientáltabb irányt jelez. Az akkumulátor, bár még nem ismert a pontos kapacitása és teljesítménye, úgy van kialakítva, hogy támogassa a hárommotoros rendszer teljesítményigényeit.
Ezáltal az A390 nemcsak egy technológiailag fejlett jármű, hanem olyan autó is, amely izgalmas vezetési élményt kínál, elmosva a határokat a mindennapi praktikum és a magas teljesítményű vezetés között.
Egyelőre csak egy jól informált tippelhetünk a teljesítmény- és erőadatokkal kapcsolatban. Én a 400 lóerő feletti, 500 lóerő körüli tartományra tenném. Gyors, kétségtelen, de nem robbanékonyan gyors. Ez egy jó hely, ahol az Alpine számára és egy sportos elektromos crossover számára egyaránt helyet lehet találni.
Mint az A290 esetében, a gázpedál szépen progresszív, és a kormánykeréken található egy forgó gomb a regeneratív fékezés szintjének állítására. Ami nem osztozik az A290-es hot hatch jellemzőiben, az a fékek vezeték nélküli rendszere. Ezt szerettük a Renault 5-ön és az A290-en, mert határozott, következetes fékpedál érzetet biztosított, de mivel az A390 más platformot használ, túl költséges és bonyolult lett volna integrálni ide. Ennek eredményeként a fékpedál egy kicsit lágyan érzi magát a mozgásának tetején, bár a fékek elég erősek, amikor szükség van rájuk.