Így korlátozzák a temetkezést

Ezen időszakokban nem lesz lehetőség a ha/vak Tiszába szórására, és a vízügyi hatóságok nem adják ki a szükséges engedélyeket. Ez a szabályozás a Tisza több szakaszára is kiterjed, és az érintett időszak szeptember 15-ig tart. A korlátozás célja, hogy minimalizálja a vízminőségre gyakorolt esetleges negatív hatásokat, és biztosítsa a környezeti előírások betartását a Tisza és környékén.

Forrás: MSN / FB / MHZA

Ez is érdekelhet:

Bár a rendszer a prototípusokon nem működött, a vezetők választhatják a szintetikus hangot az Alpine Drive Sound keretében, amely állítólag az A110-es szippantós szívóhangjából merít némi inspirációt. Az Alpine azonban nem követi a Hyundai Ioniq 5 N példáját a szimulált motorhangokkal és a hamis sebességváltásokkal. Úgy véli, hogy az ilyen típusú csalás nem illik a filozófiájához. Figyelembe véve, hogy a Hyundai rendszere pozitív visszajelzéseket kapott, úgy tűnik, hogy egy kihagyott lehetőség nem beletenni valami hasonlót.

Az A390 futóműve kiáltja az A110-es karakterét? Nem azonnal. Azokon a pár „gödörön”, amiken átmentem, a futómű meglehetősen keménynek érezte magát, és az autó teste határozottabban van rögzítve, mint a különlegesen rugalmas A110 esetében. Az A390 egy elég nagy autónak tűnik, bár nem olyan, ami túlságosan nehéznek érződik.

Van azonban egyértelmű családi hasonlóság az A290-hez. A kormánykerék enyhén hatszögletű formája ugyanaz, és a kormányzásból érkező finom, de világos visszajelzés is hasonló.

A különböző vezetési módok úgy vannak kialakítva, hogy eltérő élményeket kínáljanak, de teljesen különböznek a Hyundai Ioniq 5 N konfigurációs sokszínűségétől. Van Normál, Sport és Track mód, plusz egy Egyéni mód, ami lehetővé teszi néhány paraméter keverését és párosítását, de nem tudsz belenyúlni az erőelosztásba vagy a felfüggesztésbe. Az mérnökök azt mondják, inkább adnak néhány jó beállítást, mint végtelen rosszat.

A Normál mód nagyon normális. Itt az A390 még a csúszós felületen is jó tapadást talál, és amikor ez kifogy, természetesen enyhe alulkormányozottsággal reagál, az ESC pedig megakadályozza a csúszásokat, mielőtt azok elérhetnék a kritikus pontot. A Sport mód nem változtatja meg az erőelosztást, de lazít az ESC-n és a kormányzást egy kicsit nehezebbé teszi. A különbség nem óriási, és az autó továbbra is küzdeni fog veled, ha próbálkozol.

A felszereltségtől függően az A390 Michelin Pilot Sport EV 20 colos vagy Michelin Pilot Sport 4S 21 colos gumikkal érkezik. Az utóbbiak körülbelül 16 kilométernyi hatótávolságot áldoznak fel, de sokkal élesebbnek érződik tőlük az elülső rész.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük