Így változnak a nyugdíjak ősztől idehaza!

A jelenlegi adatok szerint a januári 3,2%-os nyugdíjemelés és a várható 4,8%-os infláció között 1,6%-os különbség figyelhető meg. Az átlagos nyugdíj (242 ezer forint) esetén ez havi szinten körülbelül 3 750 forint kiegészítést jelentene. Ezáltal az átlagnyugdíj összege novembertől 245 750 forintra nőne. Emellett a nyugdíjasok év eleji különbözetként egyszeri 41 250 forintot is kaphatnának.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Picasso új platformja azt jelenti, hogy bár 40 mm-rel rövidebb összességében, jelentős, 55 mm-es tengelytáv-növekedést ért el. Ennek eredményeként nőtt a hátsó ülések lábtér, és bár az autó tetővonala 4 cm-rel alacsonyabb lett, a fejmagasság körben továbbra is bőséges, még akkor is, ha az opcionális panoráma napfénytető a helyén van. Tehát, mint öt személy és egy jó adag poggyász szállítására szolgáló jármű, a Picasso jól teljesít.

A hatalmas első szélvédővel és a panoráma napfénytetővel a kabin légies és világos hangulatot áraszt. Az anyagok és az összeszerelés minősége is tükrözi a Citroën legújabb fejlesztéseit, bár néhány alsó műszerfalon található műanyag felület még mindig nem tökéletes.

Az új műszerfal legnagyobb sztárjai azok a két digitális kijelző, a nagyobbik, 12 colos kijelző fent, és az alatta lévő 7 colos érintőképernyő. A felső kijelző az autó alapvető funkcióit, például a sebességet és az üzemanyagszintet figyeli, és személyre szabható információkat is megjelenít, míg a kisebb képernyő az infotainment funkcióit jeleníti meg.

A Picasso az egyik legújabb biztonsági technológiát hozza, bár ez az opció csak a legmagasabb felszereltségű modellekben érhető el. Ilyen például a radarvezérelt Aktív Tempomat, amely folyamatosan tartja az előző autótól a megfelelő távolságot, az automatikusan tompuló fényszórók és a Holttérfigyelő rendszer, amely LED-es figyelmeztetést ad a tükrökben.

Ezen kívül van egy Sávfigyelő rendszer is, amely a vezető biztonsági övét rezegteti, ha átlépi a sávhatárokat. Őszintén szólva, ez az utolsó funkció kicsit zavaró lehet.

A felszereltségi szintek három változatban érhetők el: Touch Edition, Feel és Flair. Az alapmodell, a Touch Edition 16 colos könnyűfém kerekekkel, hegyvidéki elindulást segítő asszisztenssel és elektromosan behajtható külső visszapillantó tükrökkel rendelkezik, míg belső térben duálzónás klímaberendezés, hátsó parkolószenzorok és egy 7 colos érintőképernyős infotainment rendszer található DAB rádióval, Bluetooth-szal, USB csatlakozós.

Ha a Feel felszereltséget választod, akkor navigációs rendszerrel, tárolóhellyel a vezetőülés alatt, első parkolószenzorokkal és 17 colos könnyűfém kerekekkel is gazdagodsz, míg a csúcsfelszereltségű Flair trim 18 colos kerekeket, félbőr belső teret, panoráma napfénytetőt, elektromos hátsó ajtót, valamint kulcsnélküli belépést és indítást kínál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük