Így változtak keddre az élelmiszerárak!

A rendelet március 17-én lép hatályba, de az árrésekről szóló részeit csak öt munkanappal később kell elkezdeni alkalmazni! De már meg is kaptuk hogy mi mennyivel fog csökkenni!

A legkisebb árcsökkenés 0,01 – 0,05 százalékos az ESL tej és a liszt árában, míg a legnagyobb arányú, 23 százalékos áresés a tehéntúró, fokhagyma, étolaj esetében látható. Persze fontos tudni, hogy mi hol a legolcsóbb, az üzletenként változik.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Mitsubishi szerint az Outlander PHEV 32,5 mérföldet képes megtenni tisztán elektromos üzemmódban, mielőtt hozzáférne a 45 literes üzemanyagtartályához, amely egy körülbelül 500 mérföldes „meghosszabbított” hatótávolságot biztosít.

Ez az érték alacsony néhány más PHEV-hez képest, de mégis figyelemre méltó, figyelembe véve az autó méretét és árát. Mi 1870 kg-os önsúlyt mértünk – 195 kg-mal többet, mint a tavaly tesztelt dízel Outlander, de még mindig elég könnyű ahhoz, hogy viszonylag tipikus legyen a kategóriában. És ez egy eredmény egy plug-in hibrid esetében.

Az Outlander alvázát újrahangolták, de a mechanikai elemek változatlanok. A dízelhez hasonlóan a PHEV is 190 mm-es hasmagassággal rendelkezik. A vontatási kapacitás azonban 1500 kg-ra van korlátozva – 500 kg-mal kevesebb, mint a dízel, de még mindig elegendő egy közepes méretű lakókocsi vagy nagy utánfutó vontatásához.

Három felszereltségi szint érhető el: GX3h, GX4h és GX4hs. Mindegyik jól felszerelt, alapfelszereltségként tartalmazza a kétzónás klímavezérlést, tempomatot, elektromos ablakokat, távirányítós központi zárat, Bluetooth kapcsolatot, USB portot, egy hat hangszórós rádiót, elektromos fűtött tükröket, automatikus fényszórókat és hátsó parkolásérzékelőket.

Ugyanazt az elrendezést kapod, mint a hagyományos Outlander esetében – ami azt jelenti, hogy nem fogsz otthonról képeslapokat írni a percepcióval kapcsolatos anyagminőségről vagy stílusról.

Ez egy funkcionális, hétköznapi belső tér a régi vágású japán típusból, kétségtelenül hatékonyan összeszerelve olyan alkatrészekből, amelyek a minőségellenőrzésen 999,999-ből egymilliószor átmennek, de hiányzik belőle a stílus, a pazar megjelenés és a meglepetés.

Az első ülések egy kicsit laposak, de minden tesztelőnk kényelmesnek találta őket, míg a hátsó tér megfelelő. A pohár- és palacktartók a csomagtartóban maradnak, de ebben az esetben nincs lehetőség egy harmadik sor két székre, hogy csatlakozzon hozzájuk.

Két pedált kapsz, valamint egy kis Toyota Prius-szerű váltókar, amely ellenállás nélküli módon csúszik végig a váltókapu mentén, amíg el nem éri a kapcsolót, miközben a fő kijelző és a kis képernyő a műszerek között információt közöl az Outlander fő érdekességéről.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük