Az egész csirke 889 helyett 769 Ft (-13%) étolaj 779 helyett 599 Ft (-23%) margarin 758 helyett 670 Ft (-11%) 20 százalékos tejföl 1 209 helyett 989 Ft (-18%) fokhagyma darabára 145 Ft maradt, de kilósan 2 198 helyett 1 694 Ft lett (-23%)!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
De az igazán fontos dolog az, hogy az Outlander a vezetőt helyezi irányításba. Miután feltöltötték, az akkumulátorok 25,5 mérföldes hatótávolságot biztosítanak (a mi tesztelésünk alapján), és a legtöbb ingázáshoz ez bőven elegendő.
De mondjuk, ha nem szeretnéd az elektromos üzemmódot közvetlenül a töltés után használni, mert 100 mérföldet utazol, és az utazás végén egy ultra-alacsony kibocsátású zónában érsz célba? Ez rendben van. Bármikor megtarthatod az akkumulátor töltöttségét, és csak benzinmotorral működhetsz.
Vagy, ami nálunk egyedülálló, aktívan is töltheted az akkumulátorokat a benzinmotor segítségével, akár meghosszabbított üzemmódban, akár parkolás közben.
Ha a PHEV rendszert magára hagyják, elég lenyűgöző. A legtöbb vezetés közben nem észlelsz beavatkozást a benzinmotor részéről, miközben az akkumulátorok kellő töltöttséggel rendelkeznek, még az autópályán is.
És amikor a benzinmotor is belép a képbe, azt szinte észrevétlenül teszi, olyan finoman, mint egy Toyota Priusban, nem pedig olyan hangosan, mint egy BMW i3. Az gyorsulás és a reakció is, mint mindig az elektromos motoroknál, csodálatosan sima.
Szerettük volna, ha hosszabb lenne az elektromos üzemmód hatótávolsága, de figyelembe véve, hogy az autó ennyire nagy és olcsó, amit kínál, az teljesen elfogadható.
Fékezéskor az elektromos energia visszanyerésének pontja, amely átvált a fékezésre tárcsák segítségével, jól van kezelve. Az gázpedál felengedésével történő regeneráció sebessége változtatható a kormány mögötti váltókarokkal, a teljes gördüléstől kezdve egészen a komoly motorfékezés érzéséig.
Ez egy új, intuitívabb regenerációs módszer, mint a gázpedál, amely mindig gyorsan lassítja az autót, amikor felengeded.