Így veszítette el az életét A Pilisben eltűnt lány!

A rendőrség és az önkéntesek napokon át vizsgálták át a Spartacus-tanösvény meredek, veszélyes szakaszait, amelyek korábban is felkeltették a szakemberek figyelmét. Drónokat, kutyás egységeket és személyes bejárásokat is bevetettek a felkutatásra. Közben a nyomozók tanúkat hallgattak ki, adatokat gyűjtöttek, kamerafelvételeket ellenőriztek, valamint telefonforgalmi nyomokat is elemeztek. Az erőfeszítések ellenére napokig nem akadtak biztos nyomra, a család és az önkéntesek azonban nem adták fel a reményt.
A vasárnapi keresés szörnyű fordulatot hozott:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ennek ellenére az I-Pace kétirányú átlagsebessége 0-ról 100 km/órára (4,5 másodperc) egyértelműen jelezte, hogy egy igazán gyors családi autóról van szó, és nem sokkal maradt el a Ford Mustang Mach-e GT 4,2 másodperces idejétől.
A beállított időmérővel az elektromos Jaguar mindössze 3,5 másodperc alatt gyorsult 48-ról 110 km/órára. Való igaz, ez nem egészen egy szuperlimuzinra jellemző tempó, de az a tény, hogy az utolsó -AMG C63 Black Series mindössze 0,2 másodperccel gyorsabb volt, megerősítette az I-Pace erejét.
Az induláskor az autó kellemesen állandó és lineáris gyorsulást mutatott, némi erővel szorítva vissza a keményebb sportülésekbe. Az egyetlen kikötés az volt, hogy az I-Pace 2,2 tonnás súlya hátratolódása miatt úgy tűnt, mintha rövid időre kapálóznia kellene az autó elejében a tapadásért.

Az I-Pace-ben az is lenyűgöző volt, hogy annak ellenére, hogy az egyik első komoly modern elektromos jármű volt, a regenerációs és fékezési egyenletet nagyrészt jól oldotta meg.

Szerettük volna, ha a kormány mögött fülek helyezkednek el a tökéletes irányíthatóság érdekében, de az I-Pace-ben alacsony és magas fokozat között lehetett választani, utóbbi teljesen leállította az autót. A fékpedál, amikor használtuk, progresszív volt és könnyen modulálható.
Vészfékezés esetén, a fékpedál teljes útját lenyomva az I-Pace száraz útszakaszon 46,7 méter alatt állt meg 110 km/órás sebességről. A nehezebb és erősebb Model S ezzel szemben nedves pályán 51,7 métert tett meg. A Jaguar I-Pace mérföldkő volt az elektromos autók dinamikus fejlődésében, amikor 2018-ban piacra került.
Amíg meg nem jelent, a műfajt az akadályozta, hogy nem tudott kielégítő érzést, mozgékonyságot vagy elköteleződést nyújtani. De ahol korábban többnyire sötétség volt, az I-Pace fényt hozott. Kevesen múlják felül ma is.

A fék kalibrálása itt feltűnően jó, nem utolsósorban abban, hogy hogyan csökkenti a regeneratív hatást, amikor leveszed a fékpedált és rálépsz a gázra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük