A 2 éves kisfiú hónapok alatt drámaian lefogyott, mert alig tudott enni, a nő mégsem vitte orvoshoz. Tudott a nyelési gondjairól, de nem segített rajta. A házaspár üzenetváltásaiban „féregnek” és „kutyának” nevezték és saját gyermekükkel is ily módon beszéltek róla. A nő közben az állami támogatást felvette utána, de a gyerek ellátására nem fordította.
NAPOKIG REJTEGETTE, MAJD ÍGY BUKOTT LE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Annak ellenére, hogy sokan panaszkodnak a Clio RS duplakuplungos váltójára, minden változat előrejelzések szerint legalább az értéke 46%-át megtartja három év és 96.000 kilométer után. Alacsonyabb listaára miatt a standard változat kevesebbet veszít értékéből, de a különbség nem jelentős. Ez jóval kedvezőbb, mint a legközelebbi riválisának, a Peugeot 208 GTi-nek a várható értékvesztése, amely csupán 31% körül alakul.
A Clio RS ugyan ötajtós, ami nem túl sportos megjelenést kölcsönöz neki, de finom részletek segítenek megkülönböztetni testvérmodelljeitől. Lehetetlen összekeverni egy Renaultsport Cliót egy egyszerűbb kivitelűvel. A sportos karaktert hangsúlyozzák a látványos iker kipufogóvégek, a hátsó diffúzor, valamint az F1-stílusú ezüst első penge, amely kizárólag az RS modelleken található meg. A kiszélesített kerékjáratok, az alapból 17 colos, opcióként 18 colos fekete fényes könnyűfém kerekek és az 1.300 fontba kerülő Liquid Yellow fényezés mind hozzájárulnak az egyedi megjelenéshez.
Minden szögből nézve agresszív forró ferdehátú benyomását kelti, hátsó légterelővel, mély első lökhárítóval és RS emblémákkal, amelyek a megszokott Cliót komolyabb sportautóvá alakítják. A Trophy változat még látványosabb, nagyobb kerekekkel és ültetett futóművel.
A belső tér már kevésbé radikális: a Renaultsport változat kényelmesebb sportüléseket, szürke RS óracsoportot és némi piros díszítést kap a váltókaron, ajtókon és szellőzők körül. Ettől eltekintve szinte minden megegyezik a többi Clióval – de ez nem feltétlenül rossz, mivel az utastér funkcionális és jól felszerelt, néhány olcsó hatású műanyag ellenére.
Minden a középső, 7 colos érintőképernyőről vezérelhető, amely alapfelszereltségként tartalmaz navigációt, Bluetooth-kapcsolatot, tempomatot és USB-csatlakozót is. A nagy ikonok és világos grafika révén az infotainment rendszer könnyen használható.
Opcionálisan rendelhető a Renaultsport Monitor is, amely valós idejű teljesítményadatokat jelenít meg a kijelzőn. Ezzel letölthetjük a kedvenc versenypályáinkon futott leggyorsabb köreinket, és különböző motor- és váltóparamétereket is figyelemmel kísérhetünk. Bár kissé „kütyü-ízű”, a Renault célközönségét – főként a fiatalabb vásárlókat – biztosan vonzza.
Csak ötajtós kivitelben érhető el, de a lejtős tetővonal miatt a hátsó helykínálat korlátozott. A csomagtartó azonban kifejezetten tágas.
A Renault dizájnerei ügyesen rejtették el a hátsó ajtókilincseket a felfelé ívelő övvonalban, ami sportos sziluettet kölcsönöz, miközben megtartják a praktikumot is. Ez megkönnyíti a beszállást hátra, és az RS szélessége jó helykínálatot biztosít hátul. A 300 literes csomagtartó mély, jól használható és négyzetes formájú, a hátsó ülések ledöntésével akár 1.146 literig bővíthető. A lehajtott ülések szinte teljesen síkba fekszenek.