Fulladásos rohammal mentő által behozott idős nénikét többi beteg pátyolgatta a váróban, úgy hogy többször majdnem leesett a magas hordágyról, félrebeszélt rohama volt, majd 2x-i felszólításra, mikor már szó szerint úgy kellett levágni a ruhát a nénikéről a sokktalanítóban és küzdeni az életéért, na akkor már eltolta onnan a morcos nővér.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mielőtt elindulnál a 600e-vel, három vezetési mód közül választhatsz, amelyek ismerősek lesznek az 500e vezetői számára: Scorpion Track, Scorpion Street és Turismo.
A Turismo mód 93 mph-ra korlátozza a végsebességet és 187 lóerőre az autó teljesítményét, hogy megőrizze az akkumulátor-teljesítményt. A két Scorpion mód unlockolja a teljes 237 lóerőt és a 120 mph végsebességet, miközben valamivel nehezíti a kormányzást.
A kanyargós utakon a Scorpion Track mód biztosítja a legkellemesebb teljesítmény leadást. Városban a Turismo mód enyhébb gázpedált és könnyedebb kormányzást kínál, így az erőforrást érdemes ebben a módon tartani.
A 600e teljesítményleadásának beállítása eltér a 500e-től, mivel fokozatosan növeli a sebességet, ahelyett, hogy hirtelen nyomatékot adna, ami a hátsó fejedbe rúg.
Összességében egy bőséges és magabiztos teljesítményt biztosít, amely elegendő sebességet ad a legtöbb környezethez, mindezt úgy, hogy nem ijeszti meg a vezetőt. Azonban még nem próbáltuk ki a 600e-t esőben…
A Scorpionissima változatok valós teljesítményjavulást kínálnak, 39 lóerővel többet a Turismo módhoz képest, valamint egy kicsivel gyorsabb 0-100 km/h gyorsulási időt, de a nyomatékváltozás megegyezik, így a valós sebességkülönbség nem eget rengető.
A fékek tökéletesen megfelelnek mindkét hajtásláncnak. Négydugattyús első féknyergekkel és 380 mm átmérőjű első féktárcsákkal vannak felszerelve, míg a hátsó fékek 276 mm-esek. Normál vezetés közben és a pedál járatának akár 40%-áig, jól súlyozottnak és elég progresszívnek érződnek – különösen magasabb sebességről történő fékezéskor. Az a tény, hogy valóban ráléphetsz, igazán bizalmat ad. Ez egy kellemes meglepetés egy elektromos autóban.