Ildikó KITÁLALT! NEM SEMMI, AMIT ELMONDOTT!

Na és ami a legszebb volt, hogy férjem nagymamáját mint egy teniszlabdát átpasszolták a Szent Lászlóba, ahonnan 3 nap múlva azok visszapasszolták. Akkoriban egy kis mitugrász doktor volt ott az atyaúristen a sürgősségin, aki leugatott engem, hogy nem úgy van az.

Forrás: MSN / FB / IG

Ez is érdekelhet:

Máshol a regeneratív fékezés nem olyan éles vagy azonnali, mint a 500e-ben, ami azt jelenti, hogy természetesebb érzést ad, és valószínűbb, hogy ismerős utat biztosít a benzines hot hatch tulajdonosok számára, hogy átálljanak az elektromos autókra.

Tehát a 600e rendelkezik egy megfelelő hajtáslánccal, de vajon valóban igazi hot hatch érzést ad, amikor egy szép vidéki útra érsz? Igen és nem.

Bár a súlypont segítőkészen alacsony, az autó súlyának kezelésére tett intézkedések azonnal észrevehetők, mivel a futómű… robusztus. Hogy ez elfogadhatatlanul kemény-e, az attól függ, hogy egyénileg ki hogyan szereti a hot hatch-eket. A Golf GTI rajongói nem fognak felmelegedni ettől a reakciókészségtől, de bárki, aki élvezte a Renaultsport munkáit az elmúlt 20 évben, valószínűleg elfogadja ezt, és az életerőt, amit ez a friss, éber érzés hoz.

Ugyanezek az emberek valószínűleg élvezni fogják, ahogyan a 600e orra egy kicsit vadul keresgél az bordás utakon, ahogy a felfüggesztés geometriája, a tapadós Michelin gumik és a differenciálmű összehangolódik, hogy terhelést juttassanak a kormányoszlopra, mintha Morse-kódot küldenének, de az eredmény sosem válik kezelhetetlenné.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük