Ilyen lesz az idei augusztus 20-i tűzijáték

45 530 különálló, megkülönböztethető effekt rob/an majd az égen. 9 helyszínen uszályokból álló fő kilövési pontokat telepítenek a Dunára, amelyek 80–300 méteres magasságig juttatják a nagy tű/virágokat. 65 kisebb pontonról 100 méteres magasságig indítanak kisebb effekteket, hogy az alsó látványtér is gazdag legyen. 3 hidat – a Szabadság, Erzsébet és Margit hidat – is bevonják a produkcióba, amelyekre „szinte minden típusú pi/ote/hni/ai termék és effektek lesznek telepítve”.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az EV9 hajtáslánca kétféle kivitelben létezik: egy hátsókerék-meghajtású, egyetlen motorral szerelt változatban, illetve összkerékhajtással, amely tengelyenként egy-egy villanymotorral dolgozik. A kétmotoros kivitel esetében mindkét motor 189 lóerőt és 258 font-lábnyi nyomatékot biztosít, ami erőteljes és dinamikus menetteljesítményeket ígér, különösen egy ilyen méretű autó esetén.

Az akkumulátorrendszer a padló alatt helyezkedik el, és a Hyundai-Kia csoport negyedik generációs, nikkel-mangán-kobalt celláit tartalmazza. Ennek hasznos kapacitása 99,8 kWh, ami ugyan nem a legnagyobb a szegmensben, de figyelemre méltó, főleg ha figyelembe vesszük az autó árát. Ez a kapacitás bőséges hatótávot biztosít, és a legtöbb napi használati igényt bőven kielégíti.

Az EV9 töltési képességei szintén kiemelkedőek: 800 voltos rendszerének köszönhetően villámtöltéssel 10-ről 80 százalékra alig 24 perc alatt képes feltölteni az akkumulátort. Ez a sebesség nemcsak kényelmes, hanem valóban időt spórol a tulajdonosnak, és jelenleg kevés rivális tud ilyen gyorsaságot felmutatni.

Összességében a Kia EV9 egy rendkívül modern, technikailag kiforrott és stílusában is karakteres elektromos SUV, amely okosan használja ki az elektromos hajtás és az új platform előnyeit, miközben kényelmet, erőt és hatékonyságot kínál egyetlen, meglehetősen impozáns csomagban.

A Kia EV9 ajtajaihoz úgynevezett síkban záródó, előugró kilincsek tartoznak, amelyek leginkább a Range Rover Velar megoldásaira emlékeztetnek, nem pedig a Kia EV6-éire. Ezek a kilincsek csak akkor bukkannak elő a karosszériából, amikor megközelíted az autót – elvileg. Előfordul azonban, hogy nem jönnek ki időben, amikor szükséged lenne rájuk, vagy még rosszabb, hogy a sofőr oldalán a kilincs csak második vagy harmadik próbálkozásra nyitja az ajtót. Mindezek ellenére a jelenlegi piacon kapható hasonló, behúzható ajtókilincsekhez képest ezek még mindig a jobban működő megoldások közé tartoznak – noha összességében még mindig nem elég megbízhatóak vagy kiforrottak, hogy igazán elégedettek legyünk velük.

Ahogy belépsz az autóba, az EV9 belső tere fokozatosan megmutatja, miről is szól ez a jármű: rengeteg helyet kínál, kényelmes, jól variálható, és bizonyos szempontból olyan luxust nyújt, amit eddig a Kia más modelljeitől nem igazán láthattunk. A vezető viszonylag magasan és egyenes testtartásban ül, előtte egy méretes kormánykerék található, valamint a Kia modern, két képernyőből álló digitális műszerfala, amely egybe van építve a középkonzollal.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük