A koncert végén a közönség egy emberként, teljes hangerővel zengte a dalt, és a hangulat a tetőfokára került. Amikor az utolsó akkordok elhangzottak, az Aréna hatalmas övöltésben tört ki – a tömeg nem akarta elengedni a rappert. Majka nem aprózta el a show-t! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Formentor, ellentétben néhány MQB-platformon alapuló rokonával, teljesen független felfüggesztéssel és „progresszív” emelkedő arányú kormányművel rendelkezik, függetlenül az alkalmazott motortól. Az alsóbb szintű VZ1 felszereltségű modellek és azok felett csökkentett sportfelfüggesztés és adaptív lengéscsillapítás található, míg a 329 lóerős 2.0 literes verzióhoz négykerék-hajtás is jár.
A facelift néhány hajtáslánc frissítést is hozott. Az első ilyen változás, hogy a plug-in hibrid modellek jelentős fejlesztést kaptak. Kikerült az 1.4 literes motor és a 12.8 kWh kapacitású akkumulátor, helyettük egy 1.5 literes motor és egy 25.8/19.7 kWh (összesen/használható) akkumulátor került beépítésre. Ez jelentősen megnöveli az elektromos hatótávolságot, akár 67-78 mérföldre is, a verziótól függően.
A teljesítmény terén a facelift egy 262 lóerős elsőkerék-hajtású verziót is bevezetett (ami gyakorlatilag a GTI hajtáslánca), és továbbfejlesztette a négykerék-hajtású csúcsmodellt: ennek teljesítménye 306 lóerőről 329 lóerőre nőtt, és megkapta a R hátsó nyomatékelosztóját.
Mint más Cupráknál, itt is két kategória létezik: a V-modellek enyhébbek, míg a VZ (a ‘veloz’, vagyis gyors spanyolul) erősebb motorral rendelkeznek. A mögötte lévő szám pedig a felszereltségi szintet jelzi.
Az összes motor négyhengeres, és a legtöbb verzió duálkuplungos automata váltóval érkezik. Az alap 1.5 TSI az egyetlen, ami hatfokozatú kézi váltóval is elérhető; ha automata váltóval kérjük, akkor mild hybrid verzióvá válik.
Néhány változat 4Drive négykerék-hajtással rendelkezik, az eHybrid verziók pedig plug-in hibrid (PHEV) modellek.