A látványos díszletek mellett levegőbe repülve adta elő a dalt! Majka bizonyította, hogy a rapper még mindig képes meglepni és lenyűgözni a közönséget.
Forrás: MSN / FB / IG / YT
Ez is érdekelhet:
Eddig három verziót próbáltunk ki a frissített Formentorból: az 1.5 eTSI mild hybridet, a 268 lóerős eHybridet és a 329 lóerős 2.0 TSI-t. Mindegyiknek eléggé más karaktere van.
A 148 lóerős 1.5 nem egy tűzokádó szörnyeteg, de bőven elegendő ahhoz, hogy a 1407 kg-os crossover könnyedén mozogjon a mindennapi forgalomban. Nyílt úton a duálkuplungos váltó kicsit hosszabbra is tarthatja a fordulatszámot, de az motor szépen hangtalanul pörög egyenletes sebességnél. A mild-hybrid rendszer jól működik, azonnal leállítja és újraindítja a motort, sőt, még leállítja a motort, miközben gurulunk. A Golfban a hasonló motorral tapasztalt túlságosan érzékeny fékpedál itt szerencsére nincs jelen.
Még nem próbáltuk a 201 lóerős PHEV verziót, de ugyanazt a hajtásláncot már alaposan teszteltük a eHybrid modelleken. Finoman vezetve sima és csendes, és megfelelő teljesítményt nyújt, ha szükséges, de mivel a benzinmotor váratlan pillanatokban leállhat, és magas fordulatszámon megerőltetett hangot ad, nem igazán sportos.
A 268 lóerős változat ugyanezen hajtásláncú verziója lényegében ugyanaz, így inkább azt javasoljuk, hogy válassza a 201 lóerős verziót, ha PHEV-t szeretne, vagy válasszon egy 2.0 literes benzines modellt, ha gyors autóra vágyik.