Ismert ember volt Miló Viki elkövetője!

A történet sokkal összetettebb annál, mint ahogyan a műsorban elhangzott. Vidéken nőttem fel, ahol sokáig megőrizhettem a gyermeki naivitásomat. Tizenöt éves koromban történt az az eset, amikor a család egyik közeli barátja olyan dolgot tett velem, ami mély nyomot hagyott bennem. Akkor még nem értettem pontosan, mi is történt, csak azt éreztem, hogy valami nagyon nincs rendben, és erről nem beszélhetek senkinek. Ez az élmény hosszú évekre eltemetődött bennem, egészen a műsor forgatásáig.
Ő VOLT AZ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ahhoz, hogy az Öhlin abroncsok elboldoguljanak a brit utakon, a lehető legmegbocsátóbb konfigurációra kell beállítani őket. Ezt követően olyan ügyes függőleges karosszéria-irányítást biztosítanak közúton, amelyhez talán semmi sem fogható ebben a kategóriában. A felfüggesztés által biztosított tömör súlyátvitel kezelésének köszönhetően a kormánykorrekciók könnyen észrevehetők, és az irányváltások első néhány foka magával ragadóbb és pontosabb a vártnál.

Ez segít megmagyarázni, miért lehetne ezt az autót összetéveszteni egy különösen kecses Volvo S90 kupéval, ha egyáltalán létezne ilyen autó. Szándékosan visszafogott esztétikával rendelkezik a 139 000 fontba kerülő egzotikus grand tourerek mércéjéhez képest; de ne tévedjünk, még a legtöbb riválisánál is egzotikusabb, olyan panelek borítása alatt, amelyek szinte mindegyike súlycsökkentő szénszállal erősített polimerből készült.
A Volvo teljes egészében acélból készült SPA platformját az 1-es modell alapjául alakították át, de ez a folyamat magában foglalta az alváz tengelyek közötti lebontását; egy új, „szitakötőnek” nevezett szénszálas résszel való megerősítését; majd az autó felső szerkezetének karbonszálas oszlopokkal, spirálokkal és tetővel való cseréjét. A kész 1-es ennek eredményeként mintegy 230 kg-mal könnyebb, mintha teljes egészében acélból készült volna. Alacsonyabb a súlypontja, és mintegy 45%-kal nagyobb a torziós merevsége.

És mégis, ez nem egy könnyű autó; sőt, talán ez a legambiciózusabb műszaki plug-in hibrid, amit a piac valaha látott, benzinmotorral, nem kevesebb, mint három különálló villanymotorral, három különálló sebességváltóval és egy háromszor akkora kapacitású lítium-ion meghajtó akkumulátorral, mint a BMW i8-ban . Tesztautónkat valamivel kevesebbre mértük, mint a Polestar által közzétett saját tömeg, de folyadékokkal együtt még mindig 2327 kg.
A Polestar szerint az autó elsődleges hajtása a dupla ERAD, azaz kétmotoros elektromos hátsótengely-hajtás. A Volvo T8 jelzésű PHEV-jeivel ellentétben ebben két 114 lóerős villanymotor található a hátsó tengely körül, amelyek mindegyike egy-egy hátsó kereket hajt a saját bolygóműves váltóján keresztül. Mechanikailag ez lehetővé teszi a megfelelő aszimmetrikus nyomatékvektor-elosztást olyan módon, amelyet eddig kevés hibrid vagy elektromos jármű tudott biztosítani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük