– „Bármit teszek, abból konfliktus van, és már nem tudom, mit tegyek. Úgy érzem magam, hogy térdepelek egy sarokban, lefele kell néznem, és amikor bejön, azt mondja, hogy jó, rendben van, fölállhatsz és rám nézhetsz (…). Meg vagyok feszülve, hogy bármivel, amit csinálok, rosszat teszek, vagy felszakítok benne valamilyen traumát. Most már rá se nézek, nem beszélek vele, kellő távolságot tartok, hogy ne legyen konfliktus – jelentette ki Attila.
EZT TETTE VIKI:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Arkana S-Edition felszereltségi szintjének leírása zavarba ejtő. Egyrészt lenyűgöző funkciókat kapunk, mint például a hatékony adaptív sebességtartó automatikát, másrészt viszont vannak feltűnő hiányosságok. A közelmúltbeli hideg rávilágított az ülések, a kormánykerék és a szélvédő fűtésének hiányára – mindezt egy koreai riválistól elvárnánk ebben az árkategóriában –, de legalább a fűtés gyorsan bemelegszik, bár nagyon zajos.
A Renault E-Tech benzin-elektromos hajtáslánca hatékonyan ígérte a kilométerek leküzdését, az utastérben pedig pont megfelelő hely volt a családnak és a karácsonyi csomagjaiknak, de sajnos a tervezett nyugodt és csendes haladást nehéznek bizonyult teljes mértékben megvalósítani. A kényelmes ülések nagyszerűek a vezető számára, de szélesebb élettapasztalatukkal az utasaim panaszkodtak, hogy a múltban láthatóan puhább székeket élveztek – ezt a benyomást nem erősítette az Arkana karosszériáját állandóan izgő-mozgó állapotban tartó merev rugók sem.
De a legbosszantóbb az volt, ahogy a csendes villanymotort rendszeresen megszakította az 1,6 literes benzinmotoros partnerének eltúlzott bőgése az emelkedőn. Valójában a motor a legtöbb útvonalon elég alkalmatlannak érződött: nincs túl nagy fordulatszáma, 142 lóerővel és 60 Nm nyomatékkal rendelkezik, de nem is borzasztóan sima… vagy akár különösebben takarékos. Egy pehelykönnyű jobb lábbal korlátozott ideig csak suhanni lehet vele tisztán elektromos üzemmódban, de ehhez tényleg meg kell próbálni. Az ablaktörlők is, bár lenyűgözően csendesek voltak, szakaszos beállításukban kissé szeszélyesen működtek, és felkészületlennek bizonyultak a walesi változékony esőzésekre. És ha már az ablaktörlőknél tartunk, a hátsó ablaktörlő elhagyása egy ilyen ferdehátú karosszérián elég bizarr döntésnek tűnik. A hátrafelé néző kilátás amúgy sem a legjobb, és esőben a hátsó szélvédő gyorsan beborítja a kosz, így szinte teljes mértékben a külső tükrökre (vagy a tolatókamerára) kell hagyatkozni.
