A fás részeket ne metsszük, mert ezek érzékenyek rá. Az elöregedett töveket viszont könnyen ifjíthatjuk feltöltéses bujtással. Ilyenkor nem vágjuk vissza a hajtásokat, hanem egyszerűen földdel fedjük be őket. Ehhez vágjuk vissza a levendulát, hogy minél több új sarjat neveljen, majd kupacoljuk fel földdel a tövet.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A flush-beépített, pop-out ajtókilincsek, amelyek inkább a Range Rover Velar-ra emlékeztetnek, mint a Kia EV6-ra, engednek be bennünket az autó belsejébe.
Előfordul, hogy nem jelennek meg, amikor szükség van rájuk, vagy még rosszabb, hogy második vagy harmadik próbálkozásra sem nyílik ki a vezető ajtó, de működnek nagyjából olyan jól, mint bármely más kihúzható kilincs a piacon (ami jelenleg nem elég jól a mi ízlésünk szerint).
Miután bejutunk a belső térbe, az EV9 elkezdi felfedni, miről is van szó: tér, kényelem, sokoldalúság – és egy olyan luxus, amely legalább bizonyos tekintetben messze meghaladja a Kia többi jelenlegi modelljét.
A vezető viszonylag magasra és függőlegesen ül, egy viszonylag nagy kormánykerék és a Kia digitális kijelző konzoljainak kettős képernyője előtt.
A magasabb tesztelők a legmagasabb GT-Line S változatban, amely alapfelszereltségként a Premium Relaxációs üléseket kínálja, nagyobb hosszúságot kívántak mind az ülés ülőlapján, mind a háttámláján. Az oldali és deréktámasz jó, de a fejtámla nagyobb hátrahúzhatósága javítaná a kényelmet.
Kérdéses, hogy van-e értelme motoros lábtámaszokat felszerelni az első ülésekhez (GT-Line modellek és afelett). A „háton fekvő ülések” talán működnek a limuzinok hátsó ülésén, ahol az első utasülést előre tudják csúsztatni és összecsukni, de ebben az esetben nem igazán adnak hozzá többlet pihenési lehetőséget.