A posta honlapján megjelent tájékoztatóból több fontos részlet is kiderül: Szeptember 1. és október 15. között kézbesítik az utalványokat.
Az irányítószámok emelkedő sorrendjében postáznak. Mivel Budapest I. kerületének irányítószámai a legalacsonyabbak, az itt élő nyugdíjasoknak küldik először. A legalacsonyabb irányítószám a 1011-es, idetartozik többek között a budai vár és a Duna közötti Víziváros, valamint a várba felvezető Hunyadi János utca is.
AMI A LEGFONTOSABB:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hajtáslánc egyetlen kombinációban érhető el: egy 84 kWh kapacitású akkumulátor lát el energiával két villanymotort, amelyek összkerékhajtást és 641 lóerős csúcsteljesítményt biztosítanak. A közvetlen hajtás mellett a Hyundai beépített egy szimulált nyolcfokozatú váltót is, amely azt az érzetet kelti, mintha egy duplakuplungos automata váltón keresztül érkezne a teljesítmény a kerekekhez.
A gyár által megadott hatótáv 278 mérföld, ami a leggyengébb érték az összes 84 kWh akkumulátoros Ioniq 5 közül, és mindössze öt mérfölddel több, mint amit az alap 63 kWh-s változat teljesít. Ez nyilvánvalóan azt jelzi, hogy a teljesítmény rovására megy a hatékonyság, de ez szinte minden teljesítményorientált autónál – legyen az elektromos, hibrid vagy belső égésű motoros – igaz.
A Hyundai Ioniq 5 N teljesítményével messze túlszárnyalja bármely más eddig vezetett elektromos autót, ha vezetési élményről van szó. Az adaptív lengéscsillapítók, az elektromos hajtás, a kormányzás, a hátsó tengelyen található elektronikus önzáró differenciálmű (e-LSD) és a menetstabilizáló rendszer testreszabható beállításai lehetővé teszik, hogy a vezető pontosan saját ízlésére hangolja az autót – ezek a konfigurációk el is menthetők a kormányon található két „N” gombra. Az élményt még tovább fokozza, hogy az autó képes szimulálni a belső égésű motor hangját, valamint a fokozatváltások rántását, amelynek révén az egész közlekedés sokkal ösztönösebbnek hat.