ITT A VÉGE! Kira után többen is feladják a Farm VIP-t!

A 2025-ös szezon egyik legvitatottabb versenyzője ezzel végérvényesen búcsút intett a műsornak, méghozzá úgy, hogy távozásának hírét még saját csapata is csak utólag tudta meg. A piros csapat tagjai értetlenül álltak a helyzet előtt, hiszen Kiara korábban nem adott egyértelmű jeleket arra, hogy ilyen radikális lépésre készülne.
Mindeközben egy másik versenyző, Dávid Petra is az összeomlás szélére került, és úgy tűnik, követheti Kiara példáját. A kamerák előtt teljesen összetörve vallott arról, hogy lelkileg már nem bírja tovább a műsor feszültségeit.
EZT NYILATKOZTA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amikor a Geely Holdings 1,8 milliárd dollárt fizetett a Volvo megvásárlásáért a Fordtól, ez volt a legnagyobb egyetlen külföldi felvásárlás, amelyet a kínai autóipar valaha végrehajtott.
Ez hat évvel ezelőtt történt. Azonban a Geely kezdeti vásárlása csupán bemelegítés volt egy olyan befektetési tervhez, amely végül hihetetlen 11 milliárd dollárt önt majd új modellekbe, új platformokba, új motorokba és új technológiákba a Volvo számára – némelyiket már láttuk, másokat még nem.
Lehet, hogy egy Avengers filmre utaló megjegyzésnek tűnik, de a Volvo komolyan veszi a „Thor kalapácsa” LED nappali világítást.
Miután a Ford alatt úgy tűnt, hogy kudarcra van ítélve, a Volvo ma már egy nagyon tiszteletteljes, erőteljesen eladott családi hatchback-kel rendelkezik, a V40-es modellel, egy kiváló nagy SUV-val, az XC90-nel, néhány rendkívül versenyképes Drive-E benzin- és dízelmotorral, valamint az egyik legmeggyőzőbb plug-in hibrid hajtáslánccal, amit eddig fejlesztettek.
Most, talán, itt az ideje annak a tesztnek, amely igazán próbára teszi ezt az új, merész korszakot: egy vadonatúj elképzelés a hagyományos nagy szedánok és kombik világáról, amelyek a vállalat életét jelentették.

A V90 kombi az év végén kerül az Egyesült Királyságba, de az S90 már rendelhető, és a kiszállítások szeptemberben kezdődnek.
A Volvo azt állítja, hogy az S90 nagyobb fenyegetést jelent a német dominanciára az executive piacon, mint bármelyik előző autója. Ez az újságcikk a jelenlegi belépő szintű változatban, egy 33 000 fontos, 187 lóerős Momentum felszereltségű dízel változatban zajlik.
A cikk az alábbi reklám alatt folytatódik.
Jelenleg az S90 teljesítménye vagy az a 187 lóerős D4 2,0 literes Drive-E dízel, amelyet egy nyolcfokozatú automata váltóval és elsőkerék-meghajtással párosítottak, vagy a D5-ös változata, amely ugyanabból a motorból 232 lóerőt és 354 lb-ft nyomatékot produkál, és nyolcfokozatú automata váltón keresztül négykerék-meghajtást biztosít.
A 2,0 literes turbó benzinmotorok, amelyek 184 lóerőt és 232 lóerőt kínálnak, más piacokon elérhetők, de az Egyesült Királyságba nem kerülnek, bár a 44 g/km-es T8 plug-in hibrid változat megjelenik az S90-ben és V90-ben még az év végéig.
Ha szeretnéd megtudni, mit gondolt a Volvo S90-ről a testvéroldalunk, a What Car?, nézd meg az alábbi videót.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük