„Hallottam, hogy Kiara hazament… és teljesen megértem őt. Azt hiszem, én is ugyanígy fogok dönteni. Üresnek érzem magam, mintha teljesen eltűnt volna belőlem minden motiváció. Egyszerűen nem bírom tovább… nem akarok itt maradni” – mondta elcsukló hangon, könnyeivel küszködve, miközben láthatóan egyre közelebb került ahhoz, hogy végleg feladja a versenyt.
VIA TV2
Ez is érdekelhet:
A szorosan kapcsolódó Volvo XC90-hez hasonlóan az S90 is megtestesíti a Volvo új formatervezési nyelvét, amelyet az egyenes hűtőrács és a „Thor kalapácsa” fényszórók jellemeznek, így biztos, nagy hatású első rész kialakítva, míg a széles vállvonal a közelmúltban Peter Horbury által tervezett modellekre utal.
Az autó a Skálázható Termékarchitektúrára (SPA) épül, egy moduláris és rendkívül drága technológiai alapra, amely célja (a riválisok megfelelő modelljeivel együtt) különböző méretű autók alapjául szolgálni.
Az új moduláris architektúra alumíniumot és nagy szilárdságú acélt használ, és készen áll az első- és négykerék-hajtás, valamint a Volvo hibrid technológia alkalmazására.
Az első és legnagyobb az XC90 volt. Az S90 és annak kombi testvére, a V90 a második. Az S90 jelentősen hosszabb és szélesebb, mint elődje, az S80, és az XC90 hétüléses változatával osztozik a tengelytávon.
A méretkülönbség ellenére az új modell súlygyarapodása elhanyagolható, köszönhetően a kisebb motoroknak és az SPA monocoque-jában alkalmazott, sokkal kifinomultabb alumínium és nagy szilárdságú acél keverékének.
Ahogy az XC90-nél, úgy az S90 felfüggesztése is dupla keresztlengőkaros elöl és integrált hosszlengőkaros hátul, amelyet a szokásos kompozit laprugó vagy a tesztautónkban található levegőrugók választható felszereltsége különböztet meg – ezek az önszintbeállító rugók valószínűleg azok számára vonzóak, akik vontatási lehetőséget keresnek.
A szintén szabványos adaptív lengéscsillapítók mellett számos biztonsági funkció található, többek között az auto-stop City Safety (amely a nagy állatok észlelésére vonatkozó világelső funkciót tartalmaz), a Pilot Assist (félig autonóm sebességtartó rendszer) és a Run-off Road Protection, amely igyekszik enyhíteni a baleseteket, amelyek akkor következhetnek be, amikor az autó váratlanul letér az útról.
Míg az autó karosszériájában elhelyezett érzékelők az élet védelmét szolgálják, a motortérben található érzékelők elsősorban a pénztárcáját próbálják megkímélni.
Az S90 újabb lépést jelent a Volvo azon elköteleződése felé, hogy minden motorját maximum négy hengeresre korlátozza. Az Egyesült Királyság kínálatában található D4 és D5 dízelek, valamint az érkező T8 benzin-elektromos plug-in hibrid mind négyhengeres motorokra építenek, ahogyan a külföldi piacokon elérhető benzinmotoros változatok is.