Ha a benzint víz szennyezi, az komoly problémákat idézhet elő. A motor nem kap megfelelő minőségű üzemanyagot, emiatt akár le is állhat. A víz korróziót okozhat az üzemanyag-rendszer elemeiben, például a szivattyúban vagy a befecskendezőkben, és a javítás súlyos költségekkel járhat. Fontos, hogy az autós mindig megbízható helyen tankoljon, és gyanúsan olcsó ajánlatoktól tartózkodjon – különösen azoktól, amelyek nem hivatalos forrásból származnak.
Hol történt az eset, amire most mindenki figyel?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amint beülünk, könnyen összetéveszthetjük az Instert egy SUV-val: a homorú tető miatt elöl és hátul is bőséges a fejtér felnőttek számára, míg a hátsó lábtér szinte limuzinszintű kényelmet nyújt.
Nem lehet azonban nem észrevenni, milyen keskeny az autó – a magasabb, szélesebb vállú utasok elöl talán nem érzik majd túl tágasnak.
A tesztautó „String Garnish” felszereltséggel érkezett. Nevetséges név, de lényegében rugalmas húrok az ajtókon, amik kisebb tárgyak biztonságos tárolására szolgálnak – vagy akár egy gitárhoz hasonló dallamot is el lehet játszani rajtuk.
Az ülőlapok sekélyek, a háttámlákból hiányzik némi deréktámasz, viszont a fix kartámasz kényelmet nyújt, és az alatta található pohártartók is praktikusak.
A tágas utastér ára a csomagtartó méretében mutatkozik meg: mindössze 280 liter. Ugyanakkor a két hátsó ülés külön-külön előrecsúsztatható, így növelhető a raktér. Akár az első üléseket is lehajthatjuk, hogy hosszabb tárgyakat szállítsunk – vagy szundítsunk egyet.
A 10,25 hüvelykes érintőképernyős infotainment-rendszer könnyen használható, bár nem olyan intuitív, mint az 5-ös Google-alapú megoldása.
Emellett kissé lassan reagál a parancsokra, és az Apple CarPlay, illetve Android Auto funkciók nem működnek vezeték nélkül.
A digitális műszeregység grafikailag erős és testreszabható. A mai, érintőképernyő-uralta autók világában üdítő érzés egy kis méretű elektromos autóban ülni, amelyen még mindig van egy sor nagy, tapintható fizikai gomb, amelyeket öröm nyomogatni.
Nem kell levenni a szemünket az útról a ventilátor sebességének vagy a hőmérsékletnek az állításához, és a képernyőhöz tartozó gombsor is jól jön, ha menet közben funkciók között szeretnénk váltani.
Az ajtókon, a műszerfalon és a lábtérben található műanyagok talán olcsónak hatnak, de az utastér mégis masszív, strapabíró benyomást kelt, ami jól illik az Inster karakteréhez. A különféle pontokon alkalmazott szövetszerű anyag pedig prémium érzetet ad.
Az utastér olyan, mintha valóban az Insterre tervezték volna, nem pedig egy másik Ioniq modell lekicsinyített vagy felnagyított változata lenne.