A cég közleményében kifejtette, hogy 2000 óta a levélforgalom 90%-kal esett vissza Dániában, miközben a kézbesítés költségei folyamatosan emelkedtek. Jelenleg a legolcsóbb belföldi levél díja, melynek kézbesítési ideje legfeljebb öt nap, majdnem négy euró (kb. 1600 forint), míg a külföldi, például Olaszországba küldött levél díja 6,70 euró (kb. 2600 forint).
Ez a döntés azonban nem zárja ki, hogy a dánok továbbra is küldhessenek leveleket, hiszen más logisztikai cégek továbbra is biztosítanak ilyen szolgáltatást.
EZ VÁR A MAGYAR POSTÁKRA IS? ITT A VÁLASZ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A legmagasabb szintű modell a Challenger SRT Hellcat, amely messze a legextrémebb változata a Dodge izomautójának, amíg meg nem jelenik az SRT Demon. A kompresszoros 6,2 literes V8-as motorja 707 lóerőt és 650 lb-ft nyomatékot produkál. A hatfokozatú kézi váltó alapfelszereltség, de a tesztautóban az opcionális automatikus váltó volt.
Ez egy vad autó. A Hellcat képes mindössze 13 perc alatt elfogyasztani a 15,4 gallon (58,5 liter) üzemanyagtartályának teljes kapacitását. A kompresszora egy hatalmas 92 mm-es gázpedálon keresztül szívja be az oxigént, és egy alap Ford Fiesta teljesítményére – 79 lóerőre – van szükség ahhoz, hogy elindítsa azt a kétsoros fúvót. Minden egyes 6,2 literes motort 42 percig futtatnak egy dinamikus padon az installation előtt. A károsanyag-kibocsátásról nem számolnak be, és nem is hinném, hogy a Chrysler nagyon törődne vele.
A Hellcat 20 colos kerekei matt fekete vagy sötét bronz (amit a Dodge „Brass Monkey”-nak nevez) kivitelben kaphatók. A nagy kerekekre 275/40 ZR20 Pirelli P Zero gumikat szerelnek. A Hellcat exkluzív „Air Catcher” szívóportja az egyik elülső lámpában található, és a levegőt a motorba irányítja.