A levélforgalom egyébként nemcsak Dániában csökken: Más országok Postája nemrég bejelentette, hogy az év végéig 8000 munkavállalót bocsát el ezen a területen. Az Egyesült Királyságban pedig a Royal Mail azon dolgozik, hogy ne kelljen mindennap kézbesítenie a leveleket.
A vállalat részvényeinek 40%-át a dán, 60%-át pedig a svéd állam birtokolja. Jelenleg a dániai részleg körülbelül 4600 munkavállalót foglalkoztat. A levélküldemények megszüntetésével a Postnord 1500 munkahelyet érint, és az összes postaládát is eltávolítják az ország területéről. Magyarországon még viszonylag nagy a postaforgalom, leginkább a számlalevelek miatt, de ez is változóban van, ezért a jövőben lehetséges a itt is hasonló, drasztikus lépés.
VIA nepszava
Ez is érdekelhet:
A rendelkezésre álló külső színek a marketing osztály álma, és a következők közül választhatunk: B5 kék, Pitch Black, Sublime Metallic (zöld) és TorRed. A motorháztetőt is rendelhetjük Satin Black kivitelben, ha túl finomnak találjuk a Hellcat-ot.
A kétszemélyes Dodge hatalmasnak tűnik, és meglehetősen magasra kerülsz benne, olyan ülésekkel, amelyek nem nyújtanak túl sok támogatást. A hátsó üléshez való hozzáférés kényelmetlen. Az ember nem tudja megállni, hogy elgondolkodjon, hogyan lehet egy ilyen nagy járműnek ennyire kompromisszumos csomagolása.
De nyomd meg a start gombot, és ahogy a 707 lóerős V8-as motor felrobban egy dühöngő tombolásba, gyorsan elfelejted a régi platform szembetűnő hibáit.
A kompresszoros motor a Hellcat-ot 11,2 másodperc alatt repíti a negyedmérföldes távon, 125 mph sebességgel, amivel ugyanúgy teljesít, mint a 533 kg-mal könnyebb és kétszer drágább Porsche 911 GT3. Ha megállapodtál az ördöggel, bátran felfedezheted a 199 mph végsebességet, amely 3 mph-val veri a GT3-ot. Mi inkább egy szentebb sebességhatárt ajánlunk, mivel a Hellcat nem egy Porsche a vázszerkezeti osztályban.