„Az utolsó simításokat végzem a 2025 november havi kiegészítő nyugdíjemelésről szóló kormányrendeleten. Az infláció magasabb lett, mint előre jelezték, ezért a nyugdíjakat ilyenkor meg szoktuk emelni. Pontos elszámolás hosszú barátság. Azt ígértük, hogy a nyugdíjak nem veszíthetnek értékükből. Ezt a vállalásunkat minden évben teljesítettük. Idén is így lesz ez, minden nyugdíjas megkapja azt, ami jár, még az év végéig, reményeim szerint már novemberben. Mindenki a nyugdíjának megfelelő összeget, ez átlagosan 51 ezer forintot jelent”
MUTATJUK KI MENNYIT KAP:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Maga az infotainment, bár frissített Stellantis szoftvert futtat, kissé lassú és nehézkes a használata. Bár felületi szinten nagy ikonokat kínál, a rendszer mélyebb megismeréséhez finomhangoltabb érintésekre van szükség, ami azt jelenti, hogy vezetés közben több időt kell a képernyőre nézni. Vezeték nélküli okostelefon-tükrözést, valamint vezeték nélküli USB-A és USB-C töltési lehetőséget kínál.
A gyári navigációs térkép egyszerű, de világos, az útvonalterv könnyen követhető, és az első kérésre szóbeli parancsokkal beállíthatod az úti célokat.
Az anyagok illeszkedésének és kidolgozásának színvonala kissé vegyes, és az utastér sem mentes a keményebb, durvább díszlécektől a könnyen elérhető helyeken. A felső lökhárítós tesztautónk utastere elsőre kellemes esztétikát kínált a puha üléseivel, de a valóságban meglehetősen unalmas volt, mivel az első utasok előtt minden fekete vagy sötétszürke volt. A fényes fekete műanyag széleskörű használata, amely a Stellantis modellcsalád összes tagjára – különösen a Peugeot-kra – jellemző, kiemeli az ujjlenyomatokat, és a tiszta utasteret nagyon gyorsan és könnyen koszosnak mutatja. A 2025-ös frissítés részeként a belépő szintű 99 lóerős 1,2 literes benzinmotort kivették a kínálatból, ami azt jelenti, hogy a C4 már nem lesz manuális sebességváltóval kapható.
Így az egyetlen nem elektromos opció most a középkategóriás, 128 lóerős, 1,2 literes benzinmotor, nyolcfokozatú automata sebességváltóval. Ezt egy új, 99 lóerős, 1,2 literes mild-hybrid benzinmotor fogja közre, amelyhez egy hatfokozatú duplakuplungos automata sebességváltó csatlakozik, a kínálat alapját pedig a Fiat 600-ban, a Jeep Avengerben és a Peugeot 208-ban található 134 lóerős konfiguráció alkotja. Mindkét hibrid opció kis mennyiségű, tisztán elektromos vezetési élményt kínál.