Jó okkal váltott vörösre Liptai Claudia!

Rövid idő alatt kiderült: Claudia nem véletlenül választotta pont a döntőt erre a drasztikus váltásra. A vörös tincsek nem paróka, nem poén, nem szeszély — tudatos üzenet.
A rajongók azonnal nosztalgikus rohamot kaptak: ez volt az a hajszín, amelyhez a 2000-es évek elején az egész ország kötni kezdte a nevét. A Claudia Show, a Big Brother, a korai tévés sikerei – mind vörösben születtek. A sztár már napokkal korábban titokzatos posztokkal hergelte a közönséget, mintha valami nagy visszatérésre készülne… és most már biztos: tényleg új korszakot nyitott.
A döntő estéjén fény derült a titokra:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Cee’d hétfokozatú egységén alapuló sebességváltó alapvető fontosságú a két, párhuzamosan működő első kerekeket hajtó erőforrás teljes potenciáljának kihasználásához, és állítólag felülmúlja a folyamatosan változó sebességváltókat, különösen a nagyobb sebességeknél mutatott reakcióképessége tekintetében.
A hibrid és a PHEV együttes csúcsteljesítménye állítólag 139 lóerő és 195 Nm nyomaték, bár azok a vásárlók, akik nem akarnak minden közlekedési lámpás nagydíjat megnyerni, csalódhatnak, amikor megtudják, hogy ezek az egészséges értékek csak első sebességfokozatban érhetők el.

A Niro motorja, akárcsak a Priusé, a hatékonyabb Atkinson-ciklust használja, és a Toyotához hasonlóan a Niro is rendelkezik fékezési energia-visszanyerő rendszerrel, amely segíti az akkumulátorok töltését. Az elektromos hajtásláncnak köszönhetően a motorra nehezedő kisebb terhelésnek köszönhetően a Kia 58,9 mpg vegyes üzemanyag-fogyasztást, 110 g/km CO2-kibocsátást tudhat magáénak, bár mindkét WLTP-adat messze elmarad a – kétségtelenül sokkal kevésbé SUV-os – Priusétól.

A PHEV modell pontosan ugyanazon hajtáslánc nélkül is megvan, de egy nagyobb, 8,9 kWh-s akkumulátorral. Ez állítólag 58 kilométeres nulla károsanyag-kibocsátású hatótávolságot és valamivel 200 mpg feletti hivatalos üzemanyag-fogyasztást tesz lehetővé. Természetesen minden attól függ, hogyan használjuk, de a gyakori, nagy távolságokat megtévő utazások rávilágítanak arra, hogy az üzemanyag-fogyasztás tekintetében kevés a különbség a Niro plug-in és öntöltő változatai között.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük