Jön a 40 EZER FT-os kompenzáció minden nyugdíjasnak!

A kormány célja, hogy folyamatosan javítsa az idősek életminőségét, ennek érdekében biztosította a 13. havi nyugdíjat is, amely februárban összesen 536 milliárd forintos kifizetést jelentett a nyugdíjasok és nyugdíjszerű ellátásban részesülők számára. Emellett az áfa-visszatérítési program keretében lehetőség nyílik arra, hogy az alapvető élelmiszerek – például zöldségek, gyümölcsök és tejtermékek – vásárlása után havonta 10-15 ezer forintot visszaigényeljenek, ezáltal mérsékelve a napi kiadásaikat.
ENNYI ÉRKEZIK A BANKSZÁMLÁKRA, VAGY HOZZA A POSTÁS:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Nissan Juke-ot olyan emberek készítették – és nekik készült –, akik egészségesen elutasítják a konvenciókat.
Öt évvel a bevezetése után, egy jelentős frissítés után, ez az autó továbbra is a legbátrabb és legszokatlanabb a kategóriájában, amelyet ő maga alapított. Ez nem kis teljesítmény.
A Nissan Juke Nismo először 2013-ban került bemutatásra, és a Juke éves európai gyártási volumenének három százalékát tette ki.
Ha egy ideig vezetsz egy Juke-ot, arra a következtetésre jutsz, hogy nem a praktikumra, a kényelemre vagy a többcélú használatra, sem különösebben a stílusosságra vagy sportosságra készült. Azért létezik, hogy más legyen, vizuálisan karakteres, és ennél nem sokkal több.
Miközben a Juke közvetlen riválisai lassan beilleszkedtek a kategória szélén elhelyezkedő, egyszerűbb szerepeikbe, addig a Nissan identitása csak egyre világosabbá vált. Akik Juke-ot vásárolnak, valószínűleg nem éreznék szükségét, hogy ennél bonyolultabban magyarázzák meg magukat, mint hogy „meg akartam venni egyet”. Ez az, amit a marketing osztályok „érzelmi vonzerőnek” neveznek.

Továbbá, az „érzelmi” autók azok, amelyek a legjobban adnak maguknak helyet a teljesítménymódosításokhoz, mert már az elejétől fogva egy kicsit izgalmasabbak. Egy mérnök talán másképp vélekedne, de a legtöbb modern autógyártó cégnél a mérnökök azt csinálják, amit mondanak nekik – általában a tervezők, marketingesek vagy vállalati stratégák.
Így történt, hogy 2013-ban a Nissan bemutatta az új gyári teljesítmény márkáját az Egyesült Királyságban a Juke Nismo-val. Ez a teljesítmény crossover egy kockázat volt – de egy eléggé okos kockázat. Elég kedvelhető volt, amíg nem vették vagy vezették túl komolyan, és a forró ferdehátú piac használhatóságra összpontosító végére szánták. Népszerűnek bizonyult, és a Juke éves 130 000-es európai gyártási volumenének három százalékát tette ki.
A mai kérdés tehát: lehet-e tovább élesíteni a Juke Nismo élvonalát? Most, hogy kialakult a kereslet egy gyors Juke iránt, lehet-e a műszaki tartalmat valami nagyobb céllal és hitelességgel rendelkező dologgá formálni? Lépjen előre a Juke Nismo RS.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük