Jön a 40 EZER FT-os kompenzáció minden nyugdíjasnak!

Nyugdíjkorrekció: átlagosan közel 40 ezer forintos kiegészítés
Gulyás Gergely tájékoztatása szerint a nyugdíjasok átlagosan 39 600 forintos többletösszeghez jutnak. Ebből novemberben 36 500 forintot, decemberben pedig a fennmaradó 3 100 forintot kapják meg.

VIA FB

Ez is érdekelhet:

Meglepően kevés vizuális különbség van a Nismo RS és annak nem RS elődjéhez képest. A tavalyi frissítés részeként minden Juke új, hangsúlyosabb „V” alakú hűtőrácsot, új felső fényszórókat LED nappali fényekkel és új hátsó lámpákat kapott, míg a magasabb felszereltségi szinteken az új külső visszapillantó tükrök is megjelentek irányjelzőkkel.
De ezek a változások, plusz néhány diszkrét RS embléma és néhány piros féknyereg, igazából mindaz, amit kiemelhetnénk. A Nissan azt mondja, hogy az RS-en nagyobb kipufogó-hanggal találkozhatunk, de ezt el kell hinnünk, mert a kipufogócső azonos. Az új autó még ugyanazt a fényezési palettát, kereket és gumikat használja, mint a Nismo. Nem tudunk nem arra gondolni, hogy egy RS modellnek jobban el kellene különülnie.
Ha úgy tetszik, négykerék-hajtású Nismo RS-t is választhatsz, de ennek £2100 felárat kell fizetni.

Ahol nem látjuk, ott a Nissan szerkezeti megerősítéseket adott hozzá – leginkább az átvitel alagútja és az oszlopok mentén –, hogy mérsékelten növelje a Juke merevségét.
Az 1,6 literes DIG-T benzinmotor is át lett alakítva, és most 215 lóerőt és 207 lb-ft nyomatékot kínál – 18 lóerővel és 23 lb-ft nyomatékkal többet, mint az előző Nismo modell, és éppen elég ahhoz, hogy ezt az autót a pillanat legerősebb sportos szuperminijei közé helyezze.
A hajtáslánc két tömegű lendkerékkel, erősebb kuplunggal és rövidebb közbenső áttételekkel lett kiegészítve, míg a futóműben a változtatások a keményebb rugókra és lengéscsillapítókra, valamint a nagyobb stabilizátor rudakra korlátozódnak. A futómű és a kormányzás egyébként változatlan maradt: elöl MacPherson rugóstagok, hátul pedig egy torziós gerenda, elektro-mechanikus szervokormánnyal.
Az utóbbi újrahangolásra került, hogy figyelembe vegye egy másik érdekes újítást: a kétkerék-hajtású Nismo RS-ek elülső tengelyén új, hézagos korlátozott slip differenciálmű található.
Mi az elsőkerék-hajtású verziót teszteljük, de ugyanúgy, mint a Nismo esetében, választhatunk négykerék-hajtású Nismo RS-t is, amely olyan, mint egy hagyományos nyomatékváltó rendszerrel rendelkező négykerék-hajtású rendszer, és képes elosztani a teljesítményt.
Ha ezt választod, független hátsó futóművet és egy kicsit nagyobb üzemanyagtartályt kapsz. De viszont el kell viselned a lépcsőzetes „Xtronic” folyamatosan változó sebességváltót váltókarokkal, egy kisebb csomagtartót, nagyobb üzemanyag-fogyasztást, 211 lóerős és 184 lb-ft nyomatékot, valamint egy autót, amely egy teljes másodperccel lassabban éri el a 62 mph-t a nulláról.
Mindez kemény üzletnek tűnik azoknak a vásárlóknak, akik négykerék-hajtást vagy a kétpedálos vezetési élményt keresnek, és hajlandóak kifizetni a Nissan jelentős, £2100-os felárát.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük