Jön a 85-ezres támogatás NYUGDÍJASOKNAK HÚSVÉTRA!

A nyugdíjban részesülők számára akkor ítélhető meg ez a rendkívüli segély, ha olyan helyzetbe kerülnek, amely veszélyezteti az anyagi biztonságukat. Ilyen eset lehet például egy természeti katasztrófa, súlyos betegség, közeli hozzátartozó halála vagy egyéb, kiemelten nehéz körülmény.
Különösen indokolt esetben az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság vezetője ennél magasabb jövedelemmel rendelkezők számára is jóváhagyhatja a segélyt.
Kik jogosultak az egyszeri segélyre?
A támogatást azok a nyugdíjasok kérhetik, akik az alábbi ellátások valamelyikében részesülnek:
– Öregségi nyugdíj
– Özvegyi nyugdíj
– Szülői nyugdíj
– Árvaellátás
– Baleseti nyugellátás (özvegyi, szülői vagy árvaellátás)
– Rehabilitációs járadék
Fontos megjegyezni, hogy a **rokkantsági és rehabilitációs ellátásban részesülők nem jogosultak** erre a támogatásra, mivel ezek nem minősülnek nyugellátásnak.
Hogyan kell benyújtani a kérelmet?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 0-100 km/h gyorsulás 5,7 másodperc, ami 0,2 másodperccel gyorsabb, mint az előző XC60 Recharge T6.
A T8 hajtáslánc rendkívül gyors, amikor a benzin- és elektromos motor együtt dolgozik. Az XC60 keményen indul és dinamikusan gyorsul, ami miatt Volvo vállalati 112 mph sebességkorlátozója kegyetlen korlátozásnak tűnik. Kétségtelen, hogy egy korlátozás nélküli T8 könnyedén elérné a 250 km/h sebességet, ameddig a Volvo korábban limitálta autóit.
A finomhangolás általában nagyon jó a T8-ban, bár a benzines motor erősebb használatkor hangosabbá válik. A tisztán elektromos „Pure” mód választásával csökkenthető a teljesítmény szintje, de a hajtáslánc majdnem teljesen néma lesz.
Teljesítmény elektromos üzemmódban több mint megfelelő, bár ha túlságosan rálépsz a gázpedálra, a benzinmotor életre kel újra. Az egypedálos üzemmód szintén figyelemre méltóan jól működik; akárcsak a teljesen elektromos Volvo C40 Recharge-ban, lehetővé teszi, hogy az XC60 T8 szinte észrevétlenül álljon meg.

Bármelyik XC60 verziót is választod, a kabin jól el van szigetelve, így az autó belső tere tiszteletteljesen csendes marad az autópályán, és megakadályozza a szélzajt, hogy zavaróvá váljon, ahogyan az néhány magasabb üléspozíciójú autókban előfordulhat.
A Volvo hosszú távú preferenciája a kissé túlzottan segített, elszigetelt érzést keltő kormányzási és fékrendszerekhez vezetett, ami miatt a fékpedál könnyű és kicsit szivacsos érzést ad, ami megnehezíti a határozott megállásokat és a sima fékezést, mint ahogy azt elvárnánk.
Ez természetesen a finomhangolás része, hogy a könnyebb megállások kevésbé legyenek fizikailag megterhelők, amit feltételezhetően sok Volvo-vezető értékelni fog.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük