Jön a brutális Ónoseső!

Szombaton rövid fellélegzés talán lesz, de csak átmenetileg. Délutántól újabb, kiterjedt csapadékzóna csap le a megyére, és az északias szél sem lesz kegyes: időnként viharos széllökések fújhatják a havat az utakra, elrejtve a frissen képződött jégfoltokat.
A hőmérséklet alig kapaszkodik 0–6 Celsius-fok fölé – vagyis gyakorlatilag egész nap határeset lesz minden. A csapadék bármikor átválthat hóba, jeges esőbe, ónos esőbe, így akár kilométerenként váltakozhat a halálosan csúszós útburkolat.
EZ VÁR RÁNK VASÁRNAP!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A vásárlók körében a legnépszerűbb változat az 1,6 literes, 154 lóerős benzinmotor ; ez közelebb áll a Mini Cooper S teljesítményéhez, mint egy egyszerű Cooperéhez , és a teljesítmény is ezt támasztja alá. Ez azt jelenti, hogy a turbófeltöltős Citroën DS3 inkább egy dögös kisautónak , mintsem divatcikknek érződik .
A Citroën 7,3 másodperces 0-ról 100 km/órára gyorsulási időt állít elő, és a mi 7,7 másodperces 0-ról 100 km/órás időnk – amelyet egy enyhén nedves tesztpályán mértünk – alátámasztja ezt. Ez a tempó kényelmesen megelőzi a Mini Coopert , és csak egy kicsit marad el a Cooper S-től .
Ami leginkább lenyűgöző, az a teljesítményleadás módja; a Citroën nem hajszolta a főnyereményt, így a THP egység kiváló teljesítmény- és nyomatékeloszlást tudott biztosítani, olyannyira, hogy az már egyáltalán nem is tűnik turbófeltöltős erőforrásnak.

A 118 lóerős szívó 1.6-os motor kevésbé izgalmas a turbóshoz képest. A dízelek ugyan gazdaságosak, de nem igazán tudnak mosolyt csalni az arcodra.
A belépő szintű, 81 lóerős, 1,2 literes, háromhengeres motort, amely az eredeti motorkínálatban szereplő 1,4 literes négyhengeres motort váltotta fel, még nem tesztelték a DS3-ban , de a Peugeot 208- ban szerzett tapasztalataink azt mutatják, hogy teljesítménye közepes.
Ahogy az a hatalmas árkülönbség miatt várható volt, a DS3 Racing jelentős teljesítménynövekedést kínált . A DSport 1,6 literes turbómotorjának továbbfejlesztett változatából származó 204 lóerővel a Racing mindössze 6,5 másodperc alatt gyorsult 0-ról 100 km/órára, végsebessége pedig közel 240 km/óra volt.
Ha sietve szeretne előzni – vagy csak bele akar kapcsolódni –, a váltó meglepetést okoz azzal, hogy fokozza az élményt. Még mindig nem vagyunk teljesen meggyőzve egyes DS3-asok ötfokozatú sebességváltóiról , amelyek gyakran már új korukban is lomhának érződnek. A magasabb felszereltségű modellek hatfokozatú egysége azonban igazi felismerés a márka számára; simán és precízen működik, pozitív reakcióidővel.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük