Jön a kétszeres Áram és négyszeres Gázár! EZEN MÚLIK!

A számok könyörtelenek: Budapest a legolcsóbb város az unióban, ha áramról vagy gázról van szó. Míg egy magyar család átlagosan 9 eurócentért kap áramot, addig nyugaton ennek a duplája, sőt, triplája a norma. Gáznál még durvább a különbség. Ez nem véletlen – hanem tudatos kormányzati védelem eredménye. Most azonban meg akarják tiltani az energiahordozók behozatalát. A miniszterelnök szerint ennek ára 800 milliárd forint lenne – egy olyan összeg, amely teljesen felszámolná a rezsicsökkentést. Egy négytagú család esetében ez azt jelenti: a villanyszámla duplázódna, a gázszámla pedig akár háromszorozódhat.
EBBEN AZ ESETBEN JÖNNEK A MAGAS SZÁMLÁK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A korai Discovery 4 modellek még a Discovery 3-ból ismert 2,7 literes TDV6 dízelmotorral készültek (benzines változatokat más országokban kínáltak, de az Egyesült Királyságban nem), ezt azonban gyorsan leváltotta egy erősebb és hatékonyabb 3,0 literes SDV6 dízel. Ezeket a modelleket kezdetben hatfokozatú automata váltóval szerelték, 2012-től azonban bevezették a nyolcfokozatú automatát, ami javított az üzemanyag-hatékonyságon is.

A modell története során számos különkiadás is megjelent, például a Landmark (2010 és 2015), Black & White (2011), HSE Luxury (2012), XXV (2014) és Graphite (2015). A folyamatos fejlesztések révén a Discovery 4 egyre jobb lett, így érdemes mindig a lehető legfiatalabb példányt választani. Mindegyik modell dízelmotoros, de a 3,0 literes V6-os a legjobb választás, mivel 36 százalékkal nagyobb teljesítményt nyújt, mint a 2,7 literes, miközben gazdaságosabb is. A fogyasztást és kibocsátást tekintve a Discovery 4 közel 2,5 tonnás tömege és állandó összkerékhajtása miatt nem lehet csodát várni. A Land Rover 36,7 mpg-t (kb. 7,7 l/100 km) ígért az SE változatra, a valóságban inkább 30 mpg (kb. 9,4 l/100 km) körül lehet számítani. Az emisszió 203 g/km, ami csalódást keltő lehet a hasonló korú BMW X5 xDrive30d modellhez képest, amely 47,9 mpg-t (kb. 5,9 l/100 km) és mindössze 156 g/km CO2-t tudott. A nehezebb HSE modellek nagyobb kerekekkel már 213 g/km-t bocsátanak ki, és hivatalosan 35,3 mpg-t (kb. 8,0 l/100 km) fogyasztanak, ezek már a 2014 utáni, motorleállító rendszerrel szerelt facelift utáni példányok. A korábbiak, főleg a 2,7 literes modellek, még szomjasabbak: 31 mpg (kb. 9,1 l/100 km) és 244 g/km CO2 a jellemzőjük.
A Discovery 4 karbantartása évente vagy 16 000 mérföldenként (kb. 25 700 km) esedékes. Ez elsőre egyszerűnek tűnik, de az első tíz szerviz mind eltérő árú, mivel minden ellenőrzésnél más és más alkatrészek cseréje szükséges.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük