Jön a NYUGDÍJAS SZÉPKÁRTYA! Itt vannak a részletek!

Új kártyát kapnak a nyugdíjasok, bevezetik a nyugdíjas szép kártyát! A Tisza Párt mai Március 15-i rendezvényén bejelentette a legújabb terveket, az első a szépkártya bevezetése nyugdíjasoknak! Magyar Péter elmondta, hogy megszervezik a legnagyobb közös mozgósítást, amely lehetőséget ad minden 16 év feletti fiatalnak, hogy kifejezze véleményét arról, milyen rendszert szeretne később. Évente maximum 200 ezer forint értékben nyugdíjas szépkártyát vezetnének be. A gyógyszerek áfája 0%-ra csökkenne.
További tervekről is beszéltek, mely több pontban a nyugdíjasokat érinti:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amikor az all-electric Renault Mégane 2022-ben bemutatkozott, nem is lehetett volna különbözőbb a megelőző generációk autóitól.
Ez egy ötajtós, Gilles Vidal által tervezett hatchback volt, amely úgy nézett ki, mint egy koncepció SUV, kizárólag elektromos árammal működött, és szinte semmilyen mechanikai kapcsolatban nem állt a korábbi generációkkal. Ráadásul elindította a Renault új családi dizájnjának vonalát, amelyet azóta olyan modellek folytattak, mint a Scenic, Symbioz és a Captur.
A Renault tartózkodott attól, hogy egy nagy, műanyag hűtőrácsot helyezzen az elülső részre, és ehelyett az egyik legélesebben kinéző elektromos hatchbacket alkotta meg a pillanatban, felismerhető fény aláírással. A Launch Edition bronz oldalsó légbeömlőkkel rendelkezik.

De a Mégane-nak voltak olyan hátrányai, amelyek miatt nem tudta felvenni a versenyt az olyan jól megalapozott riválisokkal, mint a Cupra Born, Kia Niro EV és MG 4 – mindegyikük valamilyen módon frissült, hogy hatékonyabbá váljon, és így versenyképes legyen.
Bár sosem volt problémája abban, hogy kitűnjön egyszerű, járdai szempontból a többi autóval szemben, a Mégane-nek az átlagos hatékonysága és hatótávolsága, a korlátozott hátsó kilátás és az autó vezetési élményének egyes elemei miatt nem tudott versenyben maradni az osztályban.
A Renault 2024-es frissítéssel néhány problémát próbált orvosolni. Az ár csökkenése mellett mostantól minden autóban alapfelszereltség a hőszivattyú, amely állítólagos hatótávolságot akár 9%-kal is megnöveli. Az új, 12,0 hüvelykes infotainment érintőképernyő is felváltotta a régi 9,0 hüvelykes kijelzőt, és minden autó mostantól „környezeti” adaptív tempomattal rendelkezik (amely a kanyarok vagy körforgalmak alapján állítja be a sebességet). Hogyan valósul meg tehát ez az új technológia a valóságban?
Legalábbis az Egyesült Királyságban a Mégane vásárlói nem kapnak túl sok választási lehetőséget. Csak egy akkumulátor méretet (60 kWh) és egy motort kínálnak. Más helyeken elérhető egy 40 kWh-s változat is. Három felszereltségi szint áll rendelkezésre: Evolution, Techno és Iconic.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük