Jön az 50 órás kötelező nyugdíjas közmunka

Azonban egyes helyi önkormányzatok azon gondolkoznak hogy még idén nyártól kötelező lenne az 50 órás nyugdíjas közmunka! Természetesen a keresetük járulékmentes, vagyis nem kell fizetniük a 18,5 százalékos társadalombiztosítási járulékot, így az 50 óra alatt plusz pénzhez juthatnak! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

De annak ellenére, hogy a dinamikus interakció és a pontból-pontba történő gyorsulás tekintetében semmi sem versenyezhetett vele, a GR Yaris mégis viszonylag jól szolgálta a mindennapi vezetőit.

Egyrészt ott volt az Aktív Zajszűrés, amely a zajszintet mérsékelt szinten tartotta. Egy kéz nélküli telefonhívás vagy egy beszélgetés az utasokkal nem volt olyan könnyed, mint egy magasabb kategóriájú hatchback vagy sportos szedán esetében, de messze nem volt terhes.

A váltóáttételek egyenletesen elosztva voltak, így az autó 70 mph sebességnél kicsit 3000 rpm alatt pörögte a motort, ami a régi autók vezetői számára teljesen szokásos hosszúságú 5. fokozatú sebességváltóval egyenértékű volt – ez elegendő gazdaságosságot biztosított, miközben elég erőt adott ahhoz, hogy fenntartja a sebességet.

Így nem volt egy túltengő felső fokozat, amely a kombinált üzemanyag-fogyasztást javította volna – valószínűleg nem jót tett volna a CO2 kibocsátásnak vagy a hívások fogadásának az M40-es autópályán, de jobb volt a vezetők számára.

A GR Yaris valóban újradefiniálja a kis, kompakt teljesítményautókra vonatkozó elvárásokat, különösen ha figyelembe vesszük a motor teljesítményét és a súlyát. Annak ellenére, hogy a turbós 1,6 literes, háromhengeres motorja mindössze 258 lóerőt ad le, a 0-100 km/h (0-60 mph) gyorsulása mindössze 5,2 másodperc, ami figyelemre méltó egy olyan autótól, amely nem rendelkezik launch control rendszerrel, két utassal, teljes üzemanyagtartállyal és manuális váltóval, amiben második fokozatba kell kapcsolni, mielőtt elérné a 100 km/h-t. Ez jól mutatja, hogy a GR Yaris mennyire könnyű és reagálékony, mindössze 1283 kg-os önsúlyával. Ha a beállítást (könnyebb terhelés, launch control) finomították volna, valószínű, hogy az autó akár a „négy másodperces” tartományba is belefért volna.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük