Miért ennyibe kerül? Egy mellékvízmérő cseréje akár 56 ezer forintba is kerülhet, mivel a mérő ára, a szerelés, valamint az adminisztrációs költségek mind beépülnek az árba. A társasházakban lévő mellékmérők a lakók tulajdonát képezik, így ezek cseréje mindig a fogyasztóra hárul. A családi házakban lévő főmérőket viszont a Vízművek ingyen cseréli.
ÍGY LEHET OLCSÓBBAN CSERÉLTETNI HIVATALOSAN:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Azok, akik a Hyundai Ioniq 5 N-re vagy akár a Kia EV6 GT-re várnak választ, érdemes mérsékelniük az elvárásaikat, mert a Nissan maga is kijelentette, hogy nem tekinti a forró Hyundai-t riválisnak. Az Ariya Nismo inkább a Volkswagen ID 4 GTX, ID 5 GTX és a Kia EV6 duálmotoros változatát célozza meg.
A 56 620 fontos árával (és szó szerint nincs opciókínálat) valóban összhangban van ezekkel az autókkal, de legalább papíron az Ariya olyan fejlesztésekkel rendelkezik, amelyek különlegesebbé teszik azt.
Az Ariya Nismo ugyanazokat a 215 lóerős első és hátsó motorokat használja, mint a standard duálmotoros e-4orce modellek, de míg azok a standard Ariya esetében korlátozott teljesítményűek, addig a Nismóban teljes erejüket kihasználhatják, összesen 430 lóerőt biztosítva.
Nismo vezetési módban akár az összes teljesítmény 60%-át is át tudja adni a hátsó kerekeknek. Ugyanakkor mivel a motorok ugyanazok, ezt szükségszerűen az első motor teljesítményének korlátozásával érik el.
A mérnökök a felfüggesztést is finomhangolták. A rugók, a lengéscsillapítók és az anti-roll barok arányai finoman fel lettek emelve, de a hátsó felfüggesztés módosítása nagyobb mértékben történt, hogy elősegítse a befordulást. A hátsó visszacsapódás csillapítása különösen 67%-kal lett erősebb. Meglehetősen meglepő módon a lengéscsillapítók passzívak.
A Nismo egyedi 20 colos Enkei kerekeken, Michelin Pilot Sport EV gumiabroncsokkal áll.
Természetesen számos sportos akcentus található rajta, mint például a mélyebb lökhárítók és küszöbök, egy ducktail spoiler és rengeteg piros díszítés. Belül nagyrészt az alap Ariya található, de több piros akcentus, néhány Nismo jelvény és fekete mikroszálas üléskárpit teszi sportosabbá. Ez egy kicsit furcsa kombináció, mert az Ariya alapvetően egy viszonylag nyugodt, zen-szerű autó, így a sportos elemek kissé kényelmetlenül illeszkednek.
Mégis kellemes hely, ahol ülni, jó arányban van a képernyő és a gombok, kényelmes ülések és megfelelő mennyiségű tárolóhely. Az üléspozíció viszonylag magas, de nem zavaró módon.
A hátsó tér a kategóriához képest elég tágas, ahogy az csomagtér is. Az Ariya belső terének, minőségének és technológiájának részletesebb áttekintéséhez a standard Nissan Ariya tesztünkre hivatkozunk.