Jön az 56 ezres kötelező vízóracsere! Így igényelheti ingyen!

Olcsóbb megoldás?
Aki nem a Vízművektől rendel, választhat szerződött vállalkozót is, de az árakról külön kell érdeklődni, mert ezek nem elérhetők központilag. A Vízművek javaslata: tájékozódjunk a honlapjukon, és döntsünk a számunkra legjobb opció mellett. A hitelesség nem a felszerelés idejétől, hanem az év végéig számított 8 évtől függ.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

Akik a Hyundai Ioniq 5 N vagy a Kia EV6 GT ellenfeleit várják, azoknak érdemes mérsékelniük az elvárásaikat, mert maguk a Nissan képviselői is azt mondják, hogy nem tekintik a forró Hyundai-t közvetlen riválisnak. Az Ariya Nismo inkább a Volkswagen ID 4 GTX, ID 5 GTX és a Kia EV6 kétmotoros változata ellen van pozicionálva.
Az ára 56 620 font (és nincsenek valódi opciók), ami valóban a versenytársakkal van összhangban, de papíron legalább az Ariya rendelkezik néhány olyan fejlesztéssel, amelyek egy kicsit különlegessé teszik.
Az Ariya Nismo ugyanazt a 215 lóerős elülső és hátsó motort használja, mint a standard kétmotoros e-4orce modellek, de míg az alapmodellben ezek a motorok nem használják ki teljesen a teljesítményüket, addig a Nismo változatban 430 lóerőt képesek leadni.
A Nismo vezetési módban akár 60%-os hátsókerék-meghajtás is lehetséges. Azonban mivel a motorok ugyanazok, ez szükségszerűen úgy történik, hogy a hátsó kerekekhez való teljesítményelosztás a frontmotor csökkentésével történik.

A mérnökök a felfüggesztést is finomhangolták. A rugók, a lengéscsillapítók és az anti-roll barok beállítása mindegyik esetében szolidan növekedtek, de inkább hátul, mint elöl, hogy elősegítsék a kanyarodást. Különösen a hátsó visszacsillapítás növekedett 67%-kal. Meglepetésre a lengéscsillapítók passzívak.
A Nismo egyedi, 20 colos Enkei kerekeken fut, Michelin Pilot Sport EV gumikon.
Természetesen számos sportos akcentus található rajta, mélyebb lökhárítókkal és küszöbökkel, egy ducktail spoilerrel és sok piros kiemeléssel. Az utastérben a legtöbb elem a standard Ariya-ból származik, de több piros részletet, néhány Nismo logót és fekete mikroszálas üléshuzatot találunk. Ez egy kicsit furcsa kombináció, mivel az Ariya alapvetően egy zen-szerű, lounge típusú autó, így a sportos elemek kissé idegenül hatnak benne.
Mégis kellemes hely a vezetéshez, megfelelő arányban találhatóak a képernyők és gombok, kényelmes ülésekkel és megfelelő tárolóhelyekkel. Viszonylag magas a vezetési pozíció, de nem zavaró módon.
A hátsó tér meglehetősen tágas az osztályában, ahogy a csomagtér is. Ha részletesebb áttekintést szeretnél kapni az Ariya belső teréről, minőségéről és technológiai felszereltségéről, akkor a standard Nissan Ariya tesztünkre hivatkozunk.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük