Jön az új Pápa!

Fontos vezetők is ellátogattak, köztük a magyar delegáció is, amelyet a magyar köztársasági elnök vezetett. S Tamás vatikáni találkozójuk során arra kérte az egyházfőt, hogy amint teheti, látogasson el ismét Magyarországra – közölte a Sándor-palota vasárnap az MTI-vel. MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amióta 2021-ben megalakult a Stellantis, amely 16 márkát foglal magában, a cég mérnöki racionalizálásának mértéke jelentős volt.

Ez ismét megjelenik a 408-as modellben, amely az EMP2 V3 platformot osztja meg a DS 4-gyel, a Vauxhall Astra-val, a Citroën C5 X-szel, valamint a Peugeot 308-cal. Ennek köszönhetően a modell különböző hajtásláncokkal érkezhet, mint a tisztán benzines, mild-hybrid, plug-in hybrid és akkumulátoros elektromos meghajtás, bár egyelőre csak a háromhengeres benzinmotoros Puretech és két erősebb plug-in hybrid változat érhető el. Mild-hybrid és tisztán elektromos verziók is érkeznek, várhatóan 2023 végére.

A 408 belső terében is jól átgondolt ergonómiát találunk, ami megfelel az autó karakterének. A magas ablakvonal és a konkáv műszerfal egy olyan atmoszférát teremt, amely egy amfiteátrumhoz hasonlít, amit általában a célzottan GT-ként épített modellekben találunk. Az első ülések többféle textúrával borítottak, szélesek és körülölelőek, rengeteg elektromos beállítással, valamint fűtési és masszázs funkciókkal rendelkeznek, ha a Driver & Passenger Seat Pack csomagot választod.

A Peugeot hírhedt i-Cockpit rendszerének bőrrel borított kormánykereke is könnyen elhelyezkedik a kezekben, bár még a legalacsonyabb beállításnál is eltakarja a műszerfal alját. Ezzel összefüggésben, a hátsó kilátás korlátozott, de ezt a hátsó szélvédő erőteljes lejtése miatt kell megfizetni. Összességében viszont ez egy kényelmes hely, ahol könnyedén eltöltheted a kilométereket.

Praktikus szempontból az apróságok tárolása megfelelő, és a hátsó utasok lábtere is bőséges. A 408 ezen a téren még a remek 508-at is felülmúlja, bár ha a csomagtér kapacitása a legfontosabb, a 508 SW 530 literes csomagtartója jelentősen megelőzi a 471 literes PHEV 408 modelleket.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük