Jönnek a lezárások!

A szomszédos országokban orvosok és egészségügyi vezetők vészhelyzetet érzékelnek:
Angliában a H3N2 úgy tombol, hogy a kórházak rekordot döntenek – több ezer beteg érkezik naponta, és rengeteg osztály a határán van.
Az NHS országos szinten „legrosszabb esetet” jósol a tetőzésére, miközben egyes iskolák ideiglenesen bezártak, és újra maszkviselést rendeltek el.
Írországban több kórházban látogatási tilalmat vezettek be, mert az inf/uenza és más légúti fert/zések számottevően nőnek.
Az európai adatok szerint a H3N2 dominál a térségben, és a fert/zések száma gyorsabban emelkedik, mint bármikor korábban a téli szezonban.
A legfélelmetesebb kérdés: karácsonykor újra lezárások és korlátozások jöhetnek-e Magyarországon? MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Kia Niro ára körülbelül 25 000 fonttól indul, így közvetlen versenytársa a Toyota Priusnak. A vásárlóknak három változat közül lehet választani: az önfeltöltő hibrid, a plug-in hibrid, valamint az e-Niro tisztán elektromos modell, amelyek mind különböző tulajdonlási költségeket kínálnak.
A Kia szerint a hibrid modell akár 58,9 mérföld/gallont is elérhet a kombinált cikluson, miközben a CO2-kibocsátása 110 g/km, ami valószínűleg elegendő hatékonyságot nyújt a legtöbb család számára. Az üzleti felhasználók vagy azok, akik otthonról tudják tölteni a járművet, inkább a plug-in hibrid változat felé húzhatnak.
A plug-in hibrid modell akár 30 mérföldet képes megtenni kizárólag elektromos hajtással egyetlen töltéssel, így ha rendszeresen feltöltöd az akkumulátort, összességében körülbelül 200 mérföld/gallon üzemanyag-hatékonyság érhető el. A mindössze 31 g/km-es CO2-kibocsátás miatt a céges autóhasználók 2021/22-ben 11%-os Benefit-in-Kind adót fizetnek, ami a következő pénzügyi évben 12%-ra emelkedik.

Bár drágább a beszerzési ára, az akkumulátoros e-Niro alacsonyabb napi üzemeltetési költségeket biztosíthat. A 39 kWh-s változat körülbelül 180 mérföldes hatótávot kínál, mielőtt újra kellene tölteni, ami egy 7,2 kW-os otthoni töltővel nagyjából hat óra alatt töltődik fel teljesen. A 64 kWh-s változat praktikusabb, 282 mérföldes hatótávval bír, ám feltöltése valamivel hosszabb, több mint kilenc és fél órát vesz igénybe ugyanezzel a töltővel. Az önfeltöltő hibrid modell biztosítási díjai nem túl magasak, mivel az alapmodellek az 11-es csoportba tartoznak, míg a legfelsőbb „4” változatok a 13-as csoportba. A plug-in hibrid modellek már magasabb kategóriába, a 14-es és 15-ös csoportba kerülnek, míg az e-Niro biztosítása jelentősen drágább, ezek a modellek ugyanis a 20-tól 27-es csoportig terjednek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük