Jövőre ennyivel csökkenek a nyugdíjak!?

A miniszter szerint a legnagyobb ellenzéki párt teljesen megszüntetné az állami nyugdíjellátást, és arra kötelezné a dolgozókat, hogy külföldi magánpénztárakba fizessenek.
Ez azt jelentené, hogy a magyar nyugdíjvagyon átkerülne nemzetközi pénzügyi csoportokhoz, akik a tőzsde mozgásától függően kezelnék az emberek jövőjét.
„Ha bedől egy befektetés, bukik a dolgozó is” – fogalmazott az államtitkár.
A legmegdöbbentőbb rész még hátra van:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A menettulajdonságok olyan jók, hogy az utasok hajlamosak elaludni az autópályákon és a sima főutakon (ami mindig jó jel), miközben a rugózás elég kemény ahhoz, hogy a jól súlyozott kormányzásnak köszönhetően kellemes útérzetet biztosítson, ugyanakkor elég puha ahhoz, hogy elnyelje a legtöbb brit út által támasztott „kihívásokat”. A tesztelt Design verzió 17 hüvelykes kerekeken fut, tehát méretben nem extrém, de ezek több mint megfelelőnek bizonyultak a feladathoz, mind az útzaj, mind a szélzaj tekintetében kevés észrevételt tették. De vajon túl szigorúan kellene ítélkeznünk ezért? Végül is, bármennyire is szeretne a Toyota kellemes dinamikus élményt nyújtani, vajon hány potenciális vásárló fogja a Camry-t a Sport üzemmódja miatt fontolóra venni? A legtöbbek számára ez messze lesz attól, hogy eldöntse vagy megdöntse az üzletet, míg a kifinomult utazóképesség sokkal fontosabb lesz.

Ha úgy érzed, hogy nem vagy oda a SUV-divatért, és egy jó méretű, családbarát praktikumot, kellemes környezettudatosságot és pénztárcakímélő gazdaságosságot kedvelsz, akkor ez egy igazi versenyző lehet. Ne hagyd, hogy a jelvényekkel való sznobéria eltántorítson. Igen, ez „csak” egy Toyota, de annyi karaktert és mindennapi tulajdonságot kínál, hogy az úgynevezett prémium márkáknak is legyen okuk elgondolkodni, ráadásul olyan áron, ami tisztességes értéket képvisel. Merész húzásnak is mondható. A nagyobb DS 7 Crossback után ez csupán a DS Automobiles második alapmodellje , és célja, hogy felváltsa a hagyományos prémium márkákat a rendkívül népszerű és továbbra is növekvő B-SUV crossover ferdehátú szegmensben.
A Mini Countryman állnak a tűzvonalban, de ezekkel a gyártókkal ellentétben a DS még mindig megalapozza hírnevét, és a legtöbb autós számára viszonylag ismeretlen darab.

A modern kor legkorábbi DS példányai természetesen a már meglévő Citroën modellekből származtak – és a legtöbbjük csak korlátozott sikert aratott. Valójában, a szerethető DS3 ferdehátútól eltekintve, nem túlzás azt állítani, hogy a DS Automobiles nehéz kereskedelmi időjárásnak volt kitéve, még mióta 2015-ben független egységként megalakult.

Úgy tűnik, hogy a DS 7 Crossback egy újjáéledés útján jár, és a mai tesztautónak erősítenie kell ezeket az eladásokat, és ezen felül sokkal többet kell nyújtania. Ez az autó egyike lehet azon megemelt hasmagasságú szupermini SUV-ok egyikének, amelyek jelenleg kiszorítják ferdehátú elődeiket.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük