Biztonságos távolságba került az űrállomástól, és elindult a Föld felé. Hogy mi jön most? A következő nagyjából 22 órában a fázisgyújtások során a Dragon olyan pályasüllyesztő manőversorozatot hajt majd végre, ami a Föld feletti útvonalát a kívánt leszállási helyhez igazítja. A kapszula aztán elvégzi a fékgyújtást, amely akár 24 percig is eltarthat, hogy belépjen a légkörbe vezető pályára. Azonban most JÖN A DRÁMAI FORDULAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autó fékrendszere lehetne még egy kicsit jobban hangolt, különösen a fékpedál működése. Jelenleg ugyanis a hagyományos súrlódásos fékezés és a regeneratív – azaz energia-visszanyerő – fékezés összhangja nem mindig tökéletes, ami azt eredményezi, hogy városi közlekedésben vagy megálláskor olykor bólintanak az utasok fejei, mintha hirtelen fékezett volna a sofőr, még akkor is, ha valójában nem erről van szó. Egy finomabban hangolt fékpedál sokat javítana az utasok kényelmén. Hasonlóképp, ha a kormányzás nem lenne ennyire erősen szervózott – tehát ha egy kicsit természetesebb lenne az ellenállása –, akkor a kanyarokon való áthaladás is még simábbnak tűnne, és a vezető jobban érezhetné az autó mozgását.
Mindezek ellenére a 600-as modell összességében egy kényelmes, jól vezethető autó, ha nem is a legcsendesebb vagy legtágasabb a maga kategóriájában. Azok számára, akik nyugodt, kellemes utazást keresnek, és nem feltétlenül a sportos élmények vagy a luxusautók csendessége a cél, ez a modell megfelelő választás lehet. Ugyanakkor, ha valaki igazán kifinomult hajtásláncot szeretne, amely legjobban illik az autó nyugodt és lágy menettulajdonságaihoz, akkor érdemesebb az elektromos 600e változatot választani, mivel az sokkal simábban működik és halkabban jár, mint a hibrid változat, amelynél a motor hangja és működése kissé nyersebbnek és kevésbé harmonikusnak tűnhet.
Na de hogyan is tervezi a Renault ezt az új Scenic modellel megvalósítani? Nos, az autógyártó a 2011-es R-Space nevű koncepcióautóból merített ihletet, ami egy igazán mutatós tanulmányautó volt. Ennek a látványos dizájnnak az elemeit ültették át a Scenic új generációjába. Már első ránézésre is feltűnő az autó formavilága – magas övvonalával, ívelt, enyhén lejtő tetőívével és jellegzetes, figyelemfelkeltő fényszóróival egészen egyedi karaktert sugároz. Ezek a vonások együttvéve szinte már egy stílusos, sportos megjelenésű autó képét keltik, ami meglepő lehet egy egyterű (MPV) esetében, hiszen ezek a járművek inkább a praktikumról, mintsem a dizájnról szoktak szólni. De a Renault-nak mégis sikerült egy igazán tetszetős külsőt terveznie, ami szinte az eddigi legszebb családi egyterűvé teszi az új Scenic-et.
A látványos külső azonban nem megy a használhatóság rovására, sőt – az autó praktikusabb is lett elődjénél. A hasmagasságot 40 milliméterrel megemelték, ami nemcsak robusztusabb megjelenést ad, hanem a rosszabb minőségű utakra is alkalmassá teszi a modellt. A karosszéria 20 milliméterrel szélesebb lett, míg a tengelytáv 32 milliméterrel nőtt. Ezek a változtatások összességében sokkal tágasabb belső teret eredményeznek, amit a mindennapi használat során a család minden tagja érezni fog. Több hely jut a lábaknak, a csomagoknak és a különféle holmiknak is.