Karácsony Gergely drámája!

A likviditás megőrzése érdekében Budapest felfüggesztette a Budapesti Közművek, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), valamint a Budapest Dísz- és Közvilágítási Kft. kifizetéseit. Karácsony kiemelte: a következő hetek legfontosabb célja, hogy a mintegy 27 ezer fővárosi dolgozó nettó bérét ki tudják fizetni. Sokak szerint most jött el a pillanat hogy Karácsonynak távozni kell! Vagyis le kell mondania! MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mindkét Honda CR-V változat hasonló, 2,0 literes Atkinson-ciklusú benzinmotorral és villanymotorral működő hajtásláncot használ, mint a jelenlegi Honda Civic és Honda ZR-V.

A Honda e:HEV hibrid vezetése egyszerű, még akkor is, ha a háttérben sok minden történik. A 2,0 literes motor elsősorban generátorként működik, amely áramot termel a villanymotorok számára – ezek hajtják meg közvetlenül a kerekeket. Ennek eredményeként az autó úgy mozog, mint egy elektromos jármű: finoman, rángatás nélkül. Az a villamos energia, amit éppen nem használnak a hajtáshoz, egy viszonylag kisméretű, 1,06 kWh kapacitású akkumulátorba kerül, amely elegendő energiát tárol ahhoz, hogy alacsony sebességnél, rövid távon tisztán elektromos üzemben lehessen haladni, a benzinmotor használata nélkül.

Nagyobb sebességnél az akkumulátor extra teljesítményt biztosít, amikor gyors gyorsításra van szükség, például előzésnél. Nem jelentkezik az a bizonytalanság, amit a Mazda CX-60 vagy a Renault Austral esetében tapasztaltunk, amikor nagyobb teljesítményt kérünk a rendszertől.

Egy megemlítendő pont, hogy a CR-V – mint a legtöbb Honda – esetében nem túl egyszerű kikapcsolni a sebességkorlátozásra figyelmeztető rendszert. Ez a funkció szükséges ahhoz, hogy az autó jó NCAP biztonsági értékelést kapjon. Ellentétben a sávelhagyásra figyelmeztető rendszerrel, amelyet bármikor ki lehet kapcsolni a digitális műszerfalon keresztül, a sebességhatár-figyelmeztetést csak a központi érintőképernyő „Vezetőtámogató beállítások” menüjében lehet kikapcsolni, még azelőtt, hogy elindulnánk – mert amint az autó ‘Drive’ fokozatba kerül, ez a menü már nem elérhető. Sokkal jobban tetszik a Renault megközelítése, amely lehetővé teszi, hogy a vezető egyedi biztonsági asszisztens beállításokat mentsen el a „My Perso” menüben, amelyet egyszerűen vissza lehet hívni a kormány mögött, jobb oldalon elhelyezett fizikai gomb megnyomásával.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük